Har ondt i understellet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Siber

Jeg har saftsusema fået ondet i mit understel.

Jeg ved ikke om det er bækkenløsning eller der er noget der sidder i klemme eller hva fan det er, men det er møj irriterende.

Det er som om der er en der jager en kniv i min balle, også svigert mit ben ind i mellem. Nogen gange kan jeg næsten ikke gå, eller hvis jeg ligger ned løfte mit ben.

Jeg arbejder i en børnehave, og jeg kan ikke lade være med at løbe rundt, og kravle rundt osv som jeg plejer, men jeg er nok nødt til at tænke lidt over det, for jeg er helt færdig når jeg kommer hjem. Hjemme har jeg også Alma og Johanna at tænke på, så.............slut med at løbbe op og ned ad bakkerne.

Jeg skal til jordemoder og scanning på tirsdag, så må vi se hvad hun siger.

Nogen der kender noget til det jeg beskriver?

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Anja

Det lyder rigtigt meget som sådan jeg havde det, da jeg var i uge 16 - 18. Både min læge og min jdm sagde, at det var/er kraftige bækkensmerter som kan blive vedholdende eller værre og udvikle sig til bækkenløsning. Jeg fik besked på at passe på mig selv og følge alle rådene som gives i forhold til bækkenløsning.

Da jeg begyndte at aflaste, altså ingen støvsugning, ikke gå for meget, holde ligevægt på benene, når jeg står osv blev det bedre. Efter 8 - 10 dage blev det meget bedre og nu mærker jeg kun til det om aftenen eller hvis jeg har siddet ned for meget i længere tid fx når man er i byen.

Anja 22+1

Anmeld

13. juni 2010

Assi

Jeg kender det også - sindsyg ondt i den ene balle og ned i benet. Jeg har nogle rygøvelser, som jeg synes hjælper lidt ... og ja ellers som Anja skriver med ligevægt på benene. Jeg er selv spændt på om det udvikler sig..

Håber det bliver bedre med dig!

Anmeld

14. juni 2010

JacobsMoar

Åh, dem har jeg også glæden af.. Vi har heldigvis massør på arbejdet hver mandag, så plejer at "forkæle" mig selv med en tur hos ham..

Ellers synes jeg altså at det virker at cykle en tur, det behøver ikke være langt, bare komme ud og røre sig lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.