Av min ene babs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Mathilde

Ja i nat vågnede jeg med ondt i mit ene bryst. Celina havde ikke tømt ud om aftenen, så det spændte og jeg kunne mærke knuder i brystet. Idag gør det stadig ondt selvom hun har tømt ud og der er stadig knuder. Det gør også ondt når hun spiser 

Jeg er træt og tung i kroppen og føler mig slap, samt har hovedpine..

Andre der har oplevet det eller ved hvad det skyldes?

Knus Mathilde, der ikke har det ret godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

B&J

Mathilde skriver:

Ja i nat vågnede jeg med ondt i mit ene bryst. Celina havde ikke tømt ud om aftenen, så det spændte og jeg kunne mærke knuder i brystet. Idag gør det stadig ondt selvom hun har tømt ud og der er stadig knuder. Det gør også ondt når hun spiser 

Jeg er træt og tung i kroppen og føler mig slap, samt har hovedpine..

Andre der har oplevet det eller ved hvad det skyldes?

Knus Mathilde, der ikke har det ret godt.

jeg har fået fortalt en varm stråle vand når man er i bad kan læsne det lidt eller man stille og roligt massere det jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder det jeg tror det er for jeg fik det af vide af min chef det kunne ske hvis det var det kom...

Anmeld

12. juni 2010

Betteisen

Hejsa.

Mon ikke det er "mælkeknuder" du har fået dig, netop fordi dit bryst ikke er blevet tømt. Godt råd er som ovenfor skrevet med at massere og bruge den varme bruser for at få mælken til at løbe, eller at lægge den bette til brystet.

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde

Tak for svar.. Jeg må prøve med noget varmt vand og massage igen. Jeg forsøgte også imorges uden effekt, men det må jo prøves igen

Anmeld

12. juni 2010

Betteisen

Mathilde skriver:

Tak for svar.. Jeg må prøve med noget varmt vand og massage igen. Jeg forsøgte også imorges uden effekt, men det må jo prøves igen

Du skal selvfølgelig lige være obs på om du får/eller har feber, da det så kan være brystbetændelse.

Anmeld

12. juni 2010

StineW

Mælkeknuder eller brystbetændelse er mine gæt. I begge tilfælde kan jeg anbefale at du bruger en varmepude når det gør ondt og ca en halv time op til amning. Jeg brugteselven tynd elektrisk varemepude, som nemt kan formes om brystet. Det er guld værd.

Når brystet er varmet op, kan en massage udefra og ind mod brystvorten anbefales. Det øger mælketilløbet.

Held og lykke fra Stine.

www.sitbag.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.