Venter en dreng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.306 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

henh01

Hej piger

Jeg er lige hjemvendt fra kønsscanning og har en lille dreng gemt i sækken

Er meget desperat efter navnenavne, da jeg absolut er på bar bund.. Min datter på 6 år hedder Clara og det skal helst stå godt til det

Kom gerne med en masse forslag hvis du/I ligger inde med nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Liljesilas

henh01 skriver:

Hej piger

Jeg er lige hjemvendt fra kønsscanning og har en lille dreng gemt i sækken

Er meget desperat efter navnenavne, da jeg absolut er på bar bund.. Min datter på 6 år hedder Clara og det skal helst stå godt til det

Kom gerne med en masse forslag hvis du/I ligger inde med nogle

Stort tillykke med ham

Malthe, Sebastian, Bastian, Alfred, Matt og Phillip synes jeg er pæne drengenavne. Men synes ikke der er så mange flotte drenge navne som pigenavne. Min dreng som forhåbelig snart er på vej ud, skal hedde Silas Ellers så søgte jeg rigtig meget på kristne navne, nordiske guder, kendtes børn osv. bare for at finde et lidt anderledes navn (vi endte så bare med ikke at bruge nogle af dem hehe)...

Anmeld

12. juni 2010

henh01

mayapigen skriver:

Stort tillykke med ham

Malthe, Sebastian, Bastian, Alfred, Matt og Phillip synes jeg er pæne drengenavne. Men synes ikke der er så mange flotte drenge navne som pigenavne. Min dreng som forhåbelig snart er på vej ud, skal hedde Silas Ellers så søgte jeg rigtig meget på kristne navne, nordiske guder, kendtes børn osv. bare for at finde et lidt anderledes navn (vi endte så bare med ikke at bruge nogle af dem hehe)...

Det er nogle rigtig fine navne.. Min datters lillebror hos sin far hedder Malthe så det er lidt udelukket

Kan også godt lidt lidt anderledes navne selv. Havde det nu blevet en pige havde navnet også været i hus, meeen nemt skulle det åbenbart ikke være Der er bestemt ikke ligeså mange flotte drenge - som pigenavne.

Anmeld

12. juni 2010

twinboys

Harald... er et navn der er på vej ind igen... og synes det faktisk klinger godt med Clara

Anmeld

12. juni 2010

twinboys

twinboys skriver:

Harald... er et navn der er på vej ind igen... og synes det faktisk klinger godt med Clara

Dog skal det udtales sådan her... Ha rald så det bliver i to stavelser

Anmeld

12. juni 2010

henh01

twinboys skriver:

Uha lidt for vovet for manden. Kan ellers godt lide de lidt sjældne brugte og ældre navne.

Selv har jeg foreslået Valdemar,men det faldt heller ikke i god jord hos ham. Han har foreslået Carlos, men det lfaldt ikke i god jord hos mig. griner Vi har lidt problemer med at blive enige.. hahaha

Anmeld

12. juni 2010

B&J

stort tillykke med drengen

chris

christoffer

Anmeld

12. juni 2010

Svane83

Hvad med Christian, det passer da godt til Clara og det er da ihvertfald også et gammelt navn. Det er ikke så specielt men det skal vel heller ikke bare være specielt bare for at være det

Anmeld

12. juni 2010

Nanna1985

Her er en masse drenge navne jeg kan lide

Elias

Marcus

Lucas

Nichlas

Nicolas

Bastian

Felix

William

Kian

Anmeld

12. juni 2010

SiLiMiMa

hmm...

oskar, laurits, johan, eskild, elias, sønnik

det var lige mine bud

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.