Hej!
jeg blev glad over at se at der var sådan side -vist lige hvad jeg har brug for.
Jeg er ca 14 uger henne i min graviditet med mit trejdie barn. De sidste 3-4 uger har været rigtig seje at komme igennem. Jeg er så træt, trist og synes ikke jeg har overskud til andre mennesker! Jeg har et arbejde med en del fysisk træning, hvilket gør mig fysisk træt..måske nu under graviditet nærmere udmattet, sidst på dagen. Jeg har også meget kontakt til andre mennesker hvor jeg skal være den drivende kraft og det dræner mig psykisk.
Jeg er meget i tvivl om det bare er graviditetshormoner eller det er depressive tegn. Jeg har været i brahndling med antidepressivt medicin i 3/4 før jeg blev gravid denne gang. Jeg stoppede eget eget ønske med medicinen da vi besluttede os fpr at prøve at få et barn mere -det var ca i jan-feb måned.
Jeg er bekymret for om det er medicinen jeg mangler nu. Men burde jeg så ikke ha mærket det før? Jeg synes det gik rigtig godt i starten af graviditeten!
Jeg har læst at ubehandlet depression kan have en skadelig virkning på barnet.. Jeg har det også sådan at jeg ikke kan lide at tage medicin i under graviditet og amning... Jeg er i syv sind. Hvilke overvejelser gør i Jer -både i jeres egne tilfælde og i mit?
KH Frumor!
Anmeld