keder mig lidt, og har bare lyst til shop amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Siber

Jeg er græsenke i weekenden, har bare lyst til at shoppe igennem.

Jeg vil gerne have lavet vores "kontor" lidt mere praktisk, så jeg har bare lyst til at køre i ikea og købe reoler osv, men det går jo nok ikke, jeg mangler en mand til det tunge arbejde. Men jeg bliver total rastløs af at se på det rod!

Hvad laver I?

Knus Siber, der snart tager tøserne på cafe for at spise aftensmad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Anja

Jeg er ikke helt græsenke, men manden har været på job siden kl 6 og er først hjemme kl 19. Jeg har kun haft de to små hjemme, og vi har ingen planer haft, så den har stået på leg (mest med lego), udeleg og bage rosinboller. En ganske hyggelig dag med ungerne, men glæder mig nu til at manden også har fri i morgen

Anmeld

12. juni 2010

Joan ( Smallie )

Vi er lige kommet hjem fra en gang kold traktortræk. Det var første gang Anne var med og hun tog bare det hele i stiv arm og blev ved med at pege og sige traktor. Farmand var rigtig stolt.

Ellers har dagen stået på rengøring og leg med ungerne.

Anmeld

12. juni 2010

Lise

Jeg har været til bryllupsreception i Tisvildeleje i det vildeste "sommervejr". Det blæste fuldstændig vanvittigt, og vi var i et sommerhus helt ud til vandet, hvor der var kæmpestore bølger. Mit hår er fyldt med sand nu!!! Men det var rigtig hyggeligt - især fordi vi kunne være indenfor allesammen

Anmeld

12. juni 2010

ivfmarie

Jeg skred fra mand og unger kl 5.30 i morges, kørte til konkurrence, hvor jeg har hygget mig i pisse regn- og blæsevejr hele dagen. Kom hjem lige tids nok til at sige godnat til børnene.

Så her i huset er det altså faren der har været græs-enken... Jeg vandt heldigvis en kasse med 10 træstammer (kagerne), dem fik han, så så var jeg tilgivet for at disse ham og ungerne en hel dag

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.