Hmmm... jeg begynder vist at blive lidt utålmodig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Anne85

.... sidder her og laver scrapbog til prinsessen og kom for sjov til at sammenligne de forskellige termins datoer jeg har fået i løbet af graviditeten...

Ifølge min sidste mens. dato har jeg termin 2. juli

Ifølge ægløsning er termin d. 29. juni

Ifølge NF (og den der gælder) er termin 1. juli

Ifølge MD er termin 25. juni

og ifølge 3D i uge 30 er termin 26. juni

...blir squ spændende om man rammer en af de datoer... kan mærke at jeg inderst inde har en forventning om at vi stadig skriver juni måned når jeg føder... men nu må vi se - i realiteten kan det jo også blive midt juli

Hvad med jer andre... har I også været så tossede at notere jer de forskellige termins datoer I har fået stukket ud i løbet af graviditeten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

MTS

Jeg fik slet ikke at vide nogen dato til MD og aner heller ikke hvornår jeg hade ægløsning. Men enligt sidste mens og NF så er det den 14 juli.  

Men det gør skam ikke noget hvis han gerne vil komme ud lidt før syns også jeg er ved at være godt utålmodig. Jeg glæder mig bare så meget til at se ham. Og du har jo gået lidt længre tid end hvad jeg har så kan sagtens godt forstå hvis du også er utålmodig. Så vi må da håbe at hun snart vil komme ud til jer.

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Udregnet termin er den 28. juni, og NF termin er den 2. juli...

Sådan har det også været de to andre gange...

Og Anton er født på Andreas' terminsdato 

Og sikke en masse datoer du har fået skrapt sammen...

Synes det er sjovt at de altid rykker min termin i "den gale retning" når jeg alle tre gange har fået at vide at jeg venter nogle store unger........ Og endnu ikke er gået til termin

Anmeld

12. juni 2010

LinLin

Jeg har kun haft to:

13/9 - ifølge "sidste mens", som jo var SA og derfor slet ikke til at regne med

9/9 - ifølge nf

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

Malin skriver:

Jeg fik slet ikke at vide nogen dato til MD og aner heller ikke hvornår jeg hade ægløsning. Men enligt sidste mens og NF så er det den 14 juli.  

Men det gør skam ikke noget hvis han gerne vil komme ud lidt før syns også jeg er ved at være godt utålmodig. Jeg glæder mig bare så meget til at se ham. Og du har jo gået lidt længre tid end hvad jeg har så kan sagtens godt forstå hvis du også er utålmodig. Så vi må da håbe at hun snart vil komme ud til jer.

Hi hi... tror bare vi har spurgt hver gang vi har været til scanning

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

Macaab skriver:

Udregnet termin er den 28. juni, og NF termin er den 2. juli...

Sådan har det også været de to andre gange...

Og Anton er født på Andreas' terminsdato 

Og sikke en masse datoer du har fået skrapt sammen...

Synes det er sjovt at de altid rykker min termin i "den gale retning" når jeg alle tre gange har fået at vide at jeg venter nogle store unger........ Og endnu ikke er gået til termin

Hi hi.... jamen når vi har været til scanning (ja faktisk alle pånær NF) har vi hver gang fået at vide at jeg enten var lidt længere henne end beregnet eller at lillesøster var lidt stor... så jeg er spændt på om jeg reelt har termin en lille uges tid før... ville absolut ikke gøre noget (lige pånær 25. juni hvor jeg selv har fødselsdag - meeen kommer hund er skal hun også være velkommen)

Men for fanden hvor er der aktivitet i mit underliv idag... hvis det skal være sårn de næste 3 uger synes jeg bare overhovedet ikke det er sjovt længere

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

Hi hi.... jamen når vi har været til scanning (ja faktisk alle pånær NF) har vi hver gang fået at vide at jeg enten var lidt længere henne end beregnet eller at lillesøster var lidt stor... så jeg er spændt på om jeg reelt har termin en lille uges tid før... ville absolut ikke gøre noget (lige pånær 25. juni hvor jeg selv har fødselsdag - meeen kommer hund er skal hun også være velkommen)

Men for fanden hvor er der aktivitet i mit underliv idag... hvis det skal være sårn de næste 3 uger synes jeg bare overhovedet ikke det er sjovt længere

Sådan har jeg det også.

Min mave/livmoder er så hamrende øm, at jeg næsten ku skrige, når der kommer lidt tryk på... Bare at ungerne vil kramme rundt om min mave gør ondt, og så voldsomme er en 5 og 3 årig altså heller ikke... Men nu regner jeg også med at faren snart skriver at han er på vej hjem, så et par timers kørsel, og så kan baby bare komme an... Men MIN jm har ikke vagt idag

Jeg har dog ikke haft anelse af plukveer eller menssmerter idag... Så det med tredje gang og de falske opstarter er åbenbart god nok For søndag og onsdag var jeg da ret sikker på at det var ved at være tid...

Har tid ved jm onsdag, og hun regnede vist ikke med at jeg kommer

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

Macaab skriver:

Sådan har jeg det også.

Min mave/livmoder er så hamrende øm, at jeg næsten ku skrige, når der kommer lidt tryk på... Bare at ungerne vil kramme rundt om min mave gør ondt, og så voldsomme er en 5 og 3 årig altså heller ikke... Men nu regner jeg også med at faren snart skriver at han er på vej hjem, så et par timers kørsel, og så kan baby bare komme an... Men MIN jm har ikke vagt idag

Jeg har dog ikke haft anelse af plukveer eller menssmerter idag... Så det med tredje gang og de falske opstarter er åbenbart god nok For søndag og onsdag var jeg da ret sikker på at det var ved at være tid...

Har tid ved jm onsdag, og hun regnede vist ikke med at jeg kommer

Ih hvor er det altså spændende

Ja... jeg sagde også lige til min mand at hvis man ku se min mave indefra så ville den være fyldt med blå mærker... den er helt spændt ud... en konstant plukve... og når hun så bevæger sig derinde - avs avs avs!!

Jeg krydser fingre for at du ikke når din jordemodertid  Jeg har selv næste tid d. 21. juni... men mon ikke jeg komemr til den... har på fornemmelsen at hun vil drille derinde længe endnu... så prøver at ignorere alle hendes små tegn på at ville ud

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

Ih hvor er det altså spændende

Ja... jeg sagde også lige til min mand at hvis man ku se min mave indefra så ville den være fyldt med blå mærker... den er helt spændt ud... en konstant plukve... og når hun så bevæger sig derinde - avs avs avs!!

Jeg krydser fingre for at du ikke når din jordemodertid  Jeg har selv næste tid d. 21. juni... men mon ikke jeg komemr til den... har på fornemmelsen at hun vil drille derinde længe endnu... så prøver at ignorere alle hendes små tegn på at ville ud

Nu har jeg jo også været alenemor idag, og mine to skønne krudtugler lader mig jo ikke sidde stille, så jeg har heller ikke haft tid til at mærke mig selv og eventuelle tegn...

Og nu får vi se... Vil gerne have jm til at tjekke om der sker noget onsdag, eller om jeg bare er overfølsom overfor alt fordi jeg tidligere har født før termin...

Men øv at man er så utålmodig, jeg bliver fuldstændig ulidelig hvis jeg går over tiden...

Men idag er tiden fløjet afsted. mine forældre ringede nemlig og bad mig booke ferie for deres regning til dem, min familie og min søsters familie i Søhøjlandet i uge 30... Det lader man dem ikke sige to gange

Anmeld

12. juni 2010

MTS

Anne85 skriver:

Hihi jeg håber også at min lille dreng holder sig fra den 25 juni for der har jeg også fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.