pige eller dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

jacqueline84

En pige Nu må vi se om det passer om 2 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

twinboys

Mit passer og jeg fik jo tvillinger og det skulle efter det blive drenge og jepper fik to dejlige drenge..

Anmeld

12. juni 2010

MorTilSnartFire <3

Min passede også Fik en dreng i februar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2010

MorTilSnartFire <3

Sabrina17 skriver:

Min passede også Fik en dreng i februar

NEJ!! Undskyld, ikke mening billederne skulle herind Ville oprette en tråd med min søn før, men så gik computeren ned og så ville jeg lige svare, men så var alle billederne her stadig

Sorry!!

Anmeld

13. juni 2010

NoName

Sabrina17 skriver:

NEJ!! Undskyld, ikke mening billederne skulle herind Ville oprette en tråd med min søn før, men så gik computeren ned og så ville jeg lige svare, men så var alle billederne her stadig

Sorry!!

Pyt med det....

han er da vildt lækker.... super billeder...

og kalenderen passer ikke på mig. Skal i følge kalenderen have en dreng, men venter på en lille pige som meget gerne må komme inden for de næste 6 uger...

Anmeld

13. juni 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Sorry!!

Haha, hvor grineren, smukke.. Jeg tænkte også: "Øh, hvad sker der lige for hende. Hun giver den da max gas med billeder.. " og så i den her tråd...

Anmeld

13. juni 2010

misslea

har i prøvet den kinesiske kalender, kunne være sjovt at se hvad den mener vi skal have, og om den passer på de børn vi allerede har...

http://www.min-mave.dk/vaerktoejer/kinesisk-kalender.htm

min passer med en dreng den første gang, og denne gang skal vi have en pige :-)

Hej

Lige præcis denne her passer på mig - vi venter en pige, og den fortæller også, at det er en pige, vi skal have!!

Men der må åbenbart være forskel på dem - hvordan ved jeg ikke.... men jeg har prøvet 2 andre, som sagde, at vi skulle have en dreng... meeeeget mystisk!! Tænker at den ikke kan være så pålidelig, når skemaerne er forskellige, alt efter, hvem der laver dem... heheh

Mage hilsner fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.