NU kan jeg snart ikke vente mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ej hvor er det da træls. Jeg fik engang et råd om brystvortenulring. Var effektivt for mig, men kan godt give vestorm. Så hvis du har mod på en hurtig fødsel, så prøv det da ;)

Kom så ud, baby, det er lækkert vejr. Og du vil blive glad for det i længden, for det er måske lidt træls at have fødselsdag i sommerferien mht. dine kommende klassekammerater. Så det er bare for din egen skyld ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2008

Tine79

Hej Karoline!
Jamen jeg er parat til hvad som helst. Jeg må følge dit råd og så se hvad der sker. Lynfødsel er helt ok. Min mand kan være hjemme på 20 min. :)
Og pasning til vores datter på 3 år er arrangeret de kommende dage. Ja det har jo været arrangeret i mange mange uger snart. Troede jo at jeg denne gang ville føde FØR tid. Så jeg har faktisk været klar i 4 uger......:-o
Hvor hurtigt gik din fødsel?
Knus, Tine

Anmeld

24. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den første tog knap 5 timer (det var der, jeg afprøvede tricket) - vandet gik i en skylle umiddelbart efter (kunne mærke fosterhinderne springe) og så kom der veer efter ca 3 timer, og hun blev født 5 timer efter, vandet gik.

2. gang 2½ time efter første ve (uden tricket).

3. gang 1 time og 40 min., vandet gik i en skylle, havde veer 1 time (uden tricket).

Så er gået hurtigere for hver gang hos mig. De har alle tre været mere eller mindre blå ved fødslen, især sidste gang.

Uh gad godt være gravid og føde igen, mange gange. Meeen... synes, vi har de børn, vi skal have :)

Held og lykke, håber du går i gang af dig selv inden torsdag, og at du snart har din dejlige baby i dine arme.

Anmeld

24. juni 2008

Tine79

Hej Karoline! Hold da helt op nogle lynfødsler du har haft. Det kan man ikke ligefrem sige jeg har prøvet. Sidste gang tog det mig 40 timer! Jeg lå på fødegangen i så lang tid, at min mand fik en seng ind så han kunne sove......og det gjorde han, men jeg kunne ikke....... fyføj det var nogle hårde dage, men skønt var det da det hele var overstået og jeg fik presset hende ud rimeligt hurtigt, da først presseveerne kom. Fattede ikke jeg havde kræfter til det. Jeg håber bare denne fødsel vil gå lidt hurtigere, men det tyder åbenbart ikke på at jeg ligefrem er den hurtigste til at komme igang med at føde :'( Men så har vi heldigvis haft utrolig let ved at blive gravide. 1.forsøg hver gang :D Knus, Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.