Maven 32+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Jibbe

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget nye mavebilleder...

Puha nu synes jeg kiloerne begynder at sætte sig... brysterne er ENORME og lårene ligeså

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

DK

Din mave er da præcist som den skal være! Rigtig fin rund gravid! Men jeg kan godt se brysterne er blevet kæmpe! Hold da op, det må give lykke på kæreste-fronten derhjemme!!

Du skal bare være glad! Tænk alt det mælk sådan et par kasser kan indeholde!

Anmeld

12. juni 2010

Jibbe

DK skriver:

Din mave er da præcist som den skal være! Rigtig fin rund gravid! Men jeg kan godt se brysterne er blevet kæmpe! Hold da op, det må give lykke på kæreste-fronten derhjemme!!

Du skal bare være glad! Tænk alt det mælk sådan et par kasser kan indeholde!

Ja jeg tror bestemt ikke at han kommer til at sulte Brysterne var store i forvejen, men det her er jo SYGT... Jeg kan nærmest ikke opstøve bh'er der er store nok.

Anmeld

12. juni 2010

Sisley

Må jeg være så fræk at spørge hvor du køber BH'er henne? Jeg har nemlig problemer med at finde store størrelser

Anmeld

12. juni 2010

CS

sikke fiiin din mave er og wauuuu sikke nogle bryster

Anmeld

12. juni 2010

Jibbe

Sisley skriver:

Må jeg være så fræk at spørge hvor du køber BH'er henne? Jeg har nemlig problemer med at finde store størrelser

Jeg har købt de 2 seneste i Change (85H), men kan da se at de snart skal være større i skålen. Ellers er jeg glad for at handle i Salling og Magasin da de har et rimeligt udvalg. Er specielt glad for Primadonna-bh'erne jeg har Det er bare så dyrt og var lykkelig for de her jeg fandt i Change da de kun kostede 349,- mens jeg tit kommer af med 7-800 kr for de andre mærker

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Må jeg spørge efter og i ved hvad i får?

Anmeld

13. juni 2010

Jibbe

Mette88 skriver:

Må jeg spørge efter og i ved hvad i får?

Selvfølgelig Vi får en lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.