Udskrabning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

AnneH

Igår havde jeg så fået tid til en udskrabning, da jeg ikke selv på en uge havde udstødt det. Det var en meget lang ventetid og nu er jeg glad for at det er overstået.

Det var selvfølgelig en hård dag i går, og især hårdt for afdelingen man ligger på ligger klods op af mor og barn afdelingen, så da vi ankom var der nybagte forældre på vej hjem med deres nyfødte og da jeg skulle hjem stødte man igen på forældre på vej hjem. Det gjorde det lidt hårdt. Og jeg undre mig over hvorfor man har valgt at ligge de to afdelinger op af hinanden

Men selve indgrebet var ikke slemt, og jeg var i fuld narkose, og det sover man så godt på. Blev ked af det da jeg lå på opvågning stuen, og de fortalte at det er helt normalt og det kan også være narkosen man reagere lidt på.

Har heldigvis ikke haft særlig ondt og har heller ikke blødt alverden, så det hele er gået godt Og i dag er jeg lettet over det hele er overstået og gået godt, så nu glæder jeg mig til at holde lidt sommer ferie også skal vi gang igen til august.

Er det forkert at være glad?? Men jeg er virkelig glad for at vi nu kan komme videre og at det er gået godt igår.

Rigtig god weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

AnneH skriver:

Igår havde jeg så fået tid til en udskrabning, da jeg ikke selv på en uge havde udstødt det. Det var en meget lang ventetid og nu er jeg glad for at det er overstået.

Det var selvfølgelig en hård dag i går, og især hårdt for afdelingen man ligger på ligger klods op af mor og barn afdelingen, så da vi ankom var der nybagte forældre på vej hjem med deres nyfødte og da jeg skulle hjem stødte man igen på forældre på vej hjem. Det gjorde det lidt hårdt. Og jeg undre mig over hvorfor man har valgt at ligge de to afdelinger op af hinanden

Men selve indgrebet var ikke slemt, og jeg var i fuld narkose, og det sover man så godt på. Blev ked af det da jeg lå på opvågning stuen, og de fortalte at det er helt normalt og det kan også være narkosen man reagere lidt på.

Har heldigvis ikke haft særlig ondt og har heller ikke blødt alverden, så det hele er gået godt Og i dag er jeg lettet over det hele er overstået og gået godt, så nu glæder jeg mig til at holde lidt sommer ferie også skal vi gang igen til august.

Er det forkert at være glad?? Men jeg er virkelig glad for at vi nu kan komme videre og at det er gået godt igår.

Rigtig god weekend til jer alle

Det er slet ikke i nærhed af at være forkert... Syntes det er flot at du ser fremad og kommer op på hesten igen

Kan godt føle dig i at det er hårdt at ligge ved siden af en afd fyldt med nybagte forældre, det er som at få en våd klud i ansigtet. Men ved I hvad? det skal nok blive jeres tur...

En kæmpe  til jer...

Anmeld

12. juni 2010

Riksen

Var du på Hvidovre? Der var jeg også, da jeg i november skulle have foretaget en udskrabning. Og ja, det er simpelthen så ledt at placere de to afdelinger overfor hinanden. Jeg var aftenen før blevet scannet akut pga. blødninger, og der var ikke noget liv. Både min kæreste og jeg syntes det var rigtig hårdt at gå hjem med det triste scanningsresultat, når man kunne se på lykkelige forældre, der gik rundt med deres nyfødte på armene. Det var simpelthen ledt! Så jeg føler med jer...

Nej, det er ikke forkert at være glad. Nu er det overstået og du skal ikke længere gå og vente, hvilket jo er godt. Men du skal nok forberede dig på nogle reaktioner senere - sådan nogle fik jeg i hvert fald. Men bare giv dig selv lov til at føle det, du føler. Både sorg, vrede, lettelse... de er alle en del af bearbejdelsen af det du/I har været igennem, så der skal gives plads til dem.

Det lyder dejligt med sommerferie, hvor I kan komme på benene igen, og så glæder vi os til at høre hvordan det går til efteråret.

fra mig

Anmeld

12. juni 2010

oo

det er også placeret sammen på OUH jeg kan godt se logikken og det praktiske i, at alt hvad der har med kvinders underliv at gøre ligger i samme bygning - men det er satme ikke sjovt at stå i elevator med højgrave eller nybagte forældre når man selv lige har mistet!!

nej, det er ikke forkert at være glad! og når du skriver glad, så går jeg heller ikke ud fra du mener sådan "wooohooo, I'm on top of the world!" glad, men nærmere en form for lettelse over at det nu er overstået og ude af kroppen. jeg havde det på samme måde da jeg havde fået fjernet graviditeten udenfor livmoderen. og så gik der lidt, så ramte det at jeg havde mistet ønskebarnet. men jeg tror det er umuligt at begynde at bearbejde noget som helst så længe man ved, at det stadig ER indeni i een, så selvfølgelig er du glad over at din krop kan blive normal igen og du er fri til at komme videre og ovenpå

jeg håber I får en rigtig god sommer og er kampklar igen til august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.