Igår havde jeg så fået tid til en udskrabning, da jeg ikke selv på en uge havde udstødt det. Det var en meget lang ventetid og nu er jeg glad for at det er overstået.
Det var selvfølgelig en hård dag i går, og især hårdt for afdelingen man ligger på ligger klods op af mor og barn afdelingen, så da vi ankom var der nybagte forældre på vej hjem med deres nyfødte og da jeg skulle hjem stødte man igen på forældre på vej hjem. Det gjorde det lidt hårdt. Og jeg undre mig over hvorfor man har valgt at ligge de to afdelinger op af hinanden

Men selve indgrebet var ikke slemt, og jeg var i fuld narkose, og det sover man så godt på. Blev ked af det da jeg lå på opvågning stuen, og de fortalte at det er helt normalt og det kan også være narkosen man reagere lidt på.
Har heldigvis ikke haft særlig ondt og har heller ikke blødt alverden, så det hele er gået godt

Og i dag er jeg lettet over det hele er overstået og gået godt, så nu glæder jeg mig til at holde lidt sommer ferie også skal vi gang igen til august.
Er det forkert at være glad?? Men jeg er virkelig glad for at vi nu kan komme videre og at det er gået godt igår.
Rigtig god weekend til jer alle
Anmeld