Sjælland/Lolland Falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Susan1978

HVad så tøser - er det ikke ved at være tid til at ses snart igen..

synes bare det var så skide hyggeligt da i var her for hvad snart 2 år siden, (passer det ik )

og der er komme nye børn til og flere på vej..  ih så spændende det er.

Jeg lægger gerne hus til igen, men vi kommer også gerne til sjælland anywhere.

Har i lyst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Fines mor

Vi havde faktisk aftalt i sep. her på Fyn da dem fra Jylland ikke ville køre så langt;-)

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

Fines mor skriver:

Vi havde faktisk aftalt i sep. her på Fyn da dem fra Jylland ikke ville køre så langt;-)

nårh ja, men det var bestemt ikke for at erstatte den dag.. håber da stadig at det blir til noget..

nu var det mere os herover fra øst siden jeg tænkte på.. men det lader ikke til det har den store interesse anyway.

Susan som håber der komme mange til fyn til sep.

Anmeld

13. juni 2010

Fines mor

Jeg ved heller ikke selv hvormange vi kan samle sammen, for som du selv skriver så virker interessen herinde ikke så stor;-)) Men hvem ved....... hihi

Anmeld

14. juni 2010

Sofie

Blev september ikke ændret til oktober?????? Syntes der var noget med at det blev rykket til efterårsferien, eller tager jeg helt fejl????? Jeg ved ihvertfald ikke om vi kan i sept pga. fødsel og alt det.. men syntes bare det blev lvet om, fordi både TINA, Zafir og jeg jo skal føde i sept??????

Kh Sofie -som altså er interesseret både i Fyn og Falster

Anmeld

14. juni 2010

Fines mor

Sofie skriver:

Blev september ikke ændret til oktober?????? Syntes der var noget med at det blev rykket til efterårsferien, eller tager jeg helt fejl????? Jeg ved ihvertfald ikke om vi kan i sept pga. fødsel og alt det.. men syntes bare det blev lvet om, fordi både TINA, Zafir og jeg jo skal føde i sept??????

Kh Sofie -som altså er interesseret både i Fyn og Falster

Jeg har 5 sep. stående, men det kan meget vel være forkert;-) Vi kan godt rykke til okt. det betyder ikke det store her.

Anmeld

14. juni 2010

Susan1978

Sofie har ret... og du har endda selv skrevet tråden Helle..  

https://www.baby.dk/debat/43622pi1/moedre-2004-marts/skal-vi-ikke.aspx

Anmeld

14. juni 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

Jamen så holder vi bare fast i det;-)))

Anmeld

14. juni 2010

Sofie

Fines mor skriver:

Jeg har 5 sep. stående, men det kan meget vel være forkert;-) Vi kan godt rykke til okt. det betyder ikke det store her.

Kan godt huske at den 5. sept var den første dato som var oppe.. men der sagde jeg højst sandsynligt at jeg ikke kunne komme, det er nemlig Peters fødselsdag.. Og gennemfører i (som I s.følig er meget velkommen til) arangementet den 5. sept takker jeg nej, igen fordi det er Peters fødselsdag og fordi jeg skal have pks den 7 sept (dvs. jeg skal til møde, forundersøgelse osv på hospi den 6. sept :0)))

Kh Sofie

Anmeld

14. juni 2010

Sofie

Susan1978 skriver:

Så har jeg sgu da ikke helt ammehjerne.................endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.