Flodhesten - uge 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Anne85

Så nåede man endnu en milepæl... 38 uger... og prinsessen skulle nu være klar til at komme til verden... så vi venter bare
Moderen har det godt.... trods de 20+ kg (GISP!!) synes jeg endnu ikke det er TUNGT.
Meeen glæder mig nu til at komme af med maven... og møde vores lille prinsesse.
har konstant plukveer, vilde jag i underlivet og mens. lignende smerter - men prøver ikke at ligge noget i det - puha, reelt kan der jo være små 5 uger endnu - og de blir dælme lange hvis man bilder sig selv ind at man føder lige om snart
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Nadia&Daniel

Virkelige flotte billeder - er især vild med de sidste 2..

Anmeld

11. juni 2010

B&J

ej hvor en super fin mave du har ja 20kg man kan jo slet ikke se der er 20kg kun en dejlig baby mave

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

B&J skriver:

ej hvor en super fin mave du har ja 20kg man kan jo slet ikke se der er 20kg kun en dejlig baby mave

Årh hvor er du sød  Sådanne svar æder man RÅT når man sidder her og føler sig som en sumobryder Meeen det kan nu sagtens ses at jeg har taget meget på... du får lige et billede af mig taget ca. 1 måned før jeg blev gravid.

Men hva... tog også over 20 kg på i første graviditet - og syntes egentlig de røg rimelig hurtigt igen  Så det satser jeg på de også gør denne gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Nadia&Daniel skriver:

Virkelige flotte billeder - er især vild med de sidste 2..

Tak  ja dem kan jeg også bedst lide for der er æblekinderne og dobbelthagen sløret

Anmeld

11. juni 2010

B&J

Anne85 skriver:

Årh hvor er du sød  Sådanne svar æder man RÅT når man sidder her og føler sig som en sumobryder Meeen det kan nu sagtens ses at jeg har taget meget på... du får lige et billede af mig taget ca. 1 måned før jeg blev gravid.

Men hva... tog også over 20 kg på i første graviditet - og syntes egentlig de røg rimelig hurtigt igen  Så det satser jeg på de også gør denne gang

wow sikke et flot billede du ser da skide lækker ud på det.. og ja så kan jeg gode se du har taget lidt på men pyt de forsvinder når du skal føde  og måske en månede efter og måske før

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

B&J skriver:

wow sikke et flot billede du ser da skide lækker ud på det.. og ja så kan jeg gode se du har taget lidt på men pyt de forsvinder når du skal føde  og måske en månede efter og måske før

Har en klar forventning om at der ryger 10 ved fødslen... det gjorde der første gang og denne gang har jeg mega meget fostervand og rigtig meget vand i ben, hænder og hoved... og tja... de sidste 10 må der arbejdes lidt for... men max en 3 måneder så sku vægten gerne være nede igen

Anmeld

12. juni 2010

Ranarupta

Anne85 skriver:

Så nåede man endnu en milepæl... 38 uger... og prinsessen skulle nu være klar til at komme til verden... så vi venter bare
Moderen har det godt.... trods de 20+ kg (GISP!!) synes jeg endnu ikke det er TUNGT.
Meeen glæder mig nu til at komme af med maven... og møde vores lille prinsesse.
har konstant plukveer, vilde jag i underlivet og mens. lignende smerter - men prøver ikke at ligge noget i det - puha, reelt kan der jo være små 5 uger endnu - og de blir dælme lange hvis man bilder sig selv ind at man føder lige om snart

Jeg synes, at du er fantastisk smuk!! Både gravid og uden bebs...

Anmeld

12. juni 2010

NoName

Ja, Anne du ved jo hvad jeg vil sige.... Og det står jeg ved...

Smukkert, du er sQ pisse flot gravid...

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Skal lige have taget mit mavebillede i morgen, vi gør det altid søndag (tager billede altså)

Og så skal du få flodhest at se... og især nu hvor maven er sunket ligner det en rigtig god  hængevom...

Skal vi to ikke bare få det overstået og føde i næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.