3 stk's kager.. synes det er gået lidt i vasken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Mira0911

Synes ikke det gik helt efter planen med de kager... Selvom jeg faktisk ikke rullede mmf'en tynd, kom der stadig foldere... Grr... Gjorde alt for at få den væk, det gjorde det værre...

Trods alt det bøvl, synes min veninde det nu var meget flotte alligevel....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Synes ikke det gik helt efter planen med de kager... Selvom jeg faktisk ikke rullede mmf'en tynd, kom der stadig foldere... Grr... Gjorde alt for at få den væk, det gjorde det værre...

Trods alt det bøvl, synes min veninde det nu var meget flotte alligevel....

De er da blevet fine, når man tænker på alt det renderi du har haft for at skaffe udstikkere Hvorfor er det så blankt omkring din tekst på kagerne? pensler du vand på kagen, når du skal lime? Hvis det er det, vil jeg da anbefale at pensle bagpå bogstaverne, så er hele kagen mat ingen kritik, kun en hjælpende oplysning

Hej fra Dot

Anmeld

11. juni 2010

Mira0911

Dot D skriver:

De er da blevet fine, når man tænker på alt det renderi du har haft for at skaffe udstikkere Hvorfor er det så blankt omkring din tekst på kagerne? pensler du vand på kagen, når du skal lime? Hvis det er det, vil jeg da anbefale at pensle bagpå bogstaverne, så er hele kagen mat ingen kritik, kun en hjælpende oplysning

Hej fra Dot

Rendte rundt som en tosse...  Mange tak skal du have...

Det er tyloselim jeg bruger.. så det godt da jeg var helt færdig... Det ser langt pænere ud, når man pensler bagpå...

Anmeld

11. juni 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Rendte rundt som en tosse...  Mange tak skal du have...

Det er tyloselim jeg bruger.. så det godt da jeg var helt færdig... Det ser langt pænere ud, når man pensler bagpå...

tyloselim, hi hi hi, jeg lavede noget før vi tog til Tyrkiet i sidste uge også glemte jeg det, det var helt "langhåret" da vi kom hjem, så det holder ikke evigt, hi hi hi

Anmeld

11. juni 2010

Mira0911

Dot D skriver:

tyloselim, hi hi hi, jeg lavede noget før vi tog til Tyrkiet i sidste uge også glemte jeg det, det var helt "langhåret" da vi kom hjem, så det holder ikke evigt, hi hi hi

Fnis... Altså... Ja nogen ting glemmer man... Jeg har købt det færdiglavet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.