Tasken til hospitals turen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Low

Ja nu sidder jeg her og har 4 dage til termin. Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at begynde at pakke tasken. Jeg troede nu at jeg havde styr på hvor meget jeg skulle med men når jeg sidder her med alt tøjet og udstyret så bliver jeg sgu helt overrasket... jeg aner faktisk ikke hvor meget jeg skal have med af hver ting. Jeg ved nu godt hvad jeg skal have med men jeg tvivler meget på hvor meget af det jeg skal have med. 

Kan i give et par fif måske?

Hilsen Ditte, 39+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

tb

hmm... jeg har os pakket min.. jeg har os været i tvivl om hvad der er nødvendigt  nu er jeg 2.gangs fødende, så jeg 'ryger' jo nok hjem efter en 3-4 timer.. hehe.. jeg har pakket:

tøj til mig selv til efter fødslen, noget løst siddende..

tøj til den bette (har vist fundet en 4 sæt, da jeg ikke kunne bestemme mig

kamera/videokamera

vandrejournal

toiletsager (deo, tandbørste m.m.)

og så er autostolen sat i bilen..

det var vist nogenlunde det..

kh tina

Anmeld

12. juni 2010

NoName

Low skriver:

Ja nu sidder jeg her og har 4 dage til termin. Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at begynde at pakke tasken. Jeg troede nu at jeg havde styr på hvor meget jeg skulle med men når jeg sidder her med alt tøjet og udstyret så bliver jeg sgu helt overrasket... jeg aner faktisk ikke hvor meget jeg skal have med af hver ting. Jeg ved nu godt hvad jeg skal have med men jeg tvivler meget på hvor meget af det jeg skal have med. 

Kan i give et par fif måske?

Hilsen Ditte, 39+3 

Hej Ditte,

Der er en fin liste lagt op i 3. kvartalsgruppen... måske du kan bruge den???

Knus

Anmeld

12. juni 2010

Low

tb skriver:

hmm... jeg har os pakket min.. jeg har os været i tvivl om hvad der er nødvendigt  nu er jeg 2.gangs fødende, så jeg 'ryger' jo nok hjem efter en 3-4 timer.. hehe.. jeg har pakket:

tøj til mig selv til efter fødslen, noget løst siddende..

tøj til den bette (har vist fundet en 4 sæt, da jeg ikke kunne bestemme mig

kamera/videokamera

vandrejournal

toiletsager (deo, tandbørste m.m.)

og så er autostolen sat i bilen..

det var vist nogenlunde det..

kh tina

Nu er det første gang med mig..

Hvad med størrelserne til babyen? 50 og 56 har jeg pakket men 62 er vel alt for stort? Hvor mange sæt tror du at jeg behøver at tage med når jeg er første gangs? Altså hvis jeg tager for lidt har jeg nok nogle som kan tage noget med til mig når jeg får besøg.

Anmeld

12. juni 2010

Low

noname skriver:

Hej Ditte,

Knus

Hvad er det?

Anmeld

12. juni 2010

Low

noname skriver:

Hej Ditte,

Knus

Hvad er det?

Anmeld

12. juni 2010

tb

Low skriver:

Nu er det første gang med mig..

Hvad med størrelserne til babyen? 50 og 56 har jeg pakket men 62 er vel alt for stort? Hvor mange sæt tror du at jeg behøver at tage med når jeg er første gangs? Altså hvis jeg tager for lidt har jeg nok nogle som kan tage noget med til mig når jeg får besøg.

nu er det 9 år siden jeg fik min store pige  men mener helt bestemt sygehuset har tøj til den lille.. men hvis du selvfølgelig gerne vil have bebsen i fint eget tøj, så skal du nok have med til et par dage.. ved jo ikke om du skal på barselshotel eller noget bagefter og hvor længe.. men ja, jeg vil os sige str. 50 og 56.. 62 er alt for stort  og når du nu kan få nogen til at tage ekstra med til dig, så har du jo kun lige brug for et par sæt..

det bliver spændende hvornår bebsen vil ud

Anmeld

12. juni 2010

Low

tb skriver:

nu er det 9 år siden jeg fik min store pige  men mener helt bestemt sygehuset har tøj til den lille.. men hvis du selvfølgelig gerne vil have bebsen i fint eget tøj, så skal du nok have med til et par dage.. ved jo ikke om du skal på barselshotel eller noget bagefter og hvor længe.. men ja, jeg vil os sige str. 50 og 56.. 62 er alt for stort  og når du nu kan få nogen til at tage ekstra med til dig, så har du jo kun lige brug for et par sæt..

det bliver spændende hvornår bebsen vil ud

Ja okay . Jeg kunne godt tænke mig at han ikke kommer i det der læge tøj .

Ja jeg venter også spændt

Anmeld

12. juni 2010

Sisley

Jeg var glad for at jeg havde pakket små shampoo'er, badegel osv., da jeg endte med at være indlagt i 9 dage. Man kan selvfølgelig altid hente det man mangler derhjemme, men det gav mig en vis tryghed at vide, at jeg havde styr på den slags.

Str. 62 er for stort - du kan måske bruge str. 50 i lidt tid afhængig af hvor stor baby er. Nogle mærker er mindre end andre fx Pippi er mindre end Name It og H&M, som er de mærker jeg primært har brugt.

Druesukker kan jeg også anbefale til under fødslen.

Anmeld

12. juni 2010

StineW

Godaften.

For det første så held og lykke med den store dag, hvornår det så end bliver...

Som jeg svarede i går i et lignende indlæg, så kan jeg anbefale at anskaffe sig en Sitbag til babys hjemtransport. Hele verden er jo stor og ny, og se er det jo dejlig trygt at have et lunt svøb om sig.

Se evt www.sitbag.dk hvor du kan se hved jeg mener.

Kh Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.