Jeg er 7+0 idag og er begyndt at døje med den ondeste kvalme - nøjagtig ligesom sidste gang jeg var gravid
.. øv øv øv.. Havde virkelig håbet på at jeg ville slippe noget billigere denne gang, men men men..
Jeg har ik været i skole idag (sidste skoledag) pga. jeg havde så voldsom kvalme og hovedpine (haft den sidste uge nu), og jeg bor I sverige og kan ikke bare køre med toget når jeg har det sådan her.. snøft.
På mandag skal jeg så starte i praktik hvor jeg skal være de næste 3/4 mdr, men aner simpelthen ikke hvordan jeg skal komme igennem den tid
.. Jeg har kvalme 24/7 og kan slet ikke overskue noget som helst lige nu.. Jeg VIL så gerne have overstået denne udd. inden jeg går fra (er færdig til oktober), men kan jeg overhovedet det hvis jeg har det sådan.. Aner virkelig ik hvad jeg skal gøre..
Det er jo min egen skyld det er havnet sådan her - jeg kunne jo bare lade være med at blive gravid allerede... Men igen så synes jeg bare tiden passer så godt nu, mht. den store pige som snart 4 år og osv. og havde jo som sagt håbet på at 2. gang ikke ville blive ligeså slem.. naivt af mig åbenbart..
Skal jeg bare prøve at klare den med kvalmen og tage afsted og se hvordan det går?? - ville ønske at jeg bare kunne gøre det, men tanken om at skulle ud og køre med tog kl. lort om morgenen når man har det allerværst og kaster op i lange baner, er bare ik fedt
.. Sidst blev jeg sygemeldt hele graviditeten fordi jeg kastede op hele tiden og tabte mig
- håber ik det går sådan denne gang..
Hvad ville I gøre?? og hvad gør I, I der selv døjer med slem kvalme??
Anmeld