Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så for pokker har været til sidste besøg ved lægen og dermed også på vægten + 12 kg lige på mavsi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke fin du er!!..
Jeg har desværre allrede taget 11 kg på har dog også lidt vand i kroppen men alligevel! bare det ikke bliver alt for meget denne gang tog 13 kg med min datter..
Perl skriver: Sikke fin du er!!.. Jeg har desværre allrede taget 11 kg på har dog også lidt vand i kroppen men alligevel! bare det ikke bliver alt for meget denne gang tog 13 kg med min datter..
Takker og i lige måde - fiiin mavse du har og skøn datter Ja men heldigvis kan vi jo smide kiloerne bagefter... men træls er det da - men det er også fordi det bliver så tungt!! Mine fødder eeeeelsker at komme op om aftenen
ChristinaS skriver: Takker og i lige måde - fiiin mavse du har og skøn datter Ja men heldigvis kan vi jo smide kiloerne bagefter... men træls er det da - men det er også fordi det bliver så tungt!! Mine fødder eeeeelsker at komme op om aftenen
IIh tusind tak syntes jo også selv hun er skøn nu må vi se lillebror bliver nok lige så skøn (håber jeg)
Du er bare så smuk!
KÆFT hvor er du bare flot Og mega fedt billede...
rigtigt dejlig billede.... og skønne mave du har dig...
Tak d'damer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128