18+1 og har ikke købt noget til babyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Muzs

Som overskriften siger er jeg 18+1 uger henne og jeg har ikke købt en eneste ting eller tøj til vores lille ønskebarn.

Hvornår begyndte i at købe til jeres ønskebarn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Low

Det skal du ikke være ked af .

Jeg købte først ind til den lille efter jeg havde været til MD scanning og det var uge 20. Jeg har ikke engang pakket tasken til hospitals turen endnu , og jeg har 4 dage til termin hehe. Men jeg gør det om 10 min tror jeg

Anmeld

11. juni 2010

Muzs

Ja det ville være træls hvis du glemte noget, lige pludselig vil den lille ikke vente mere

Så tager jeg det stadig med ro. Skal heldigvis snart til scanning igen så nu er jeg snart halvvejs og vil nok også snart overveje at få købt lidt til babyen

Anmeld

11. juni 2010

Nadia&Daniel

Jeg begyndte tidligt (omkring 13 uge  efter vi havde fortalt det til familien) - elsker at handle ind og lave lister. Plus de gave et råd i luksus fælden som jeg har valgt at følge: at man skal købe lidt af gangen istedet for at købe alt på en gang.

Det er primær sødt babytøj og rigtig gode tilbud man ikke må sige nej til, som er købt.. Alt babyudstyrer og seng venter vi med lidt endnu..

Anmeld

11. juni 2010

Low

Muzs skriver:

Ja det ville være træls hvis du glemte noget, lige pludselig vil den lille ikke vente mere

Så tager jeg det stadig med ro. Skal heldigvis snart til scanning igen så nu er jeg snart halvvejs og vil nok også snart overveje at få købt lidt til babyen

Ja netop, det har du helt ret i .

Det er rigtig hyggeligt at gå og købe ind til babyen synes jeg , det kan jeg bruge mange timer på hehe. Hvis i kan få lov, vil i så vide kønnet?

Anmeld

11. juni 2010

Muzs

Low skriver:

Ja netop, det har du helt ret i .

Det er rigtig hyggeligt at gå og købe ind til babyen synes jeg , det kan jeg bruge mange timer på hehe. Hvis i kan få lov, vil i så vide kønnet?

Jeg glæder mig også til jeg rigitg komer igang med at købe ind. vi er heldigvis allerede ved at spare op til barnevogn, seng og alle de store ting.

Vi er ikke helt enige endnu om vi vil vide kønnet. Men jeg tror vi ender med at få det afvide. Det vil gøre det lidt mere personligt at shoppe til babyen når man ved hvad køn det bliver

Anmeld

11. juni 2010

Margorie

Jeg har heller intet købt endnu. Tør sgu ikke før md scanningen er vel overstået

Anmeld

11. juni 2010

3xM

hej jeg er i 27+5 og vi har ikke købt noget endnu

har dog barnevogn puslebord mv fra storebror som er 5 år, og har ikke set om det virker endnu

mangler autostol, vugge, bleer +

/maria

Anmeld

11. juni 2010

CS

Jeg kan huske at jeg købte to bodyer da jeg havde været til NF, fordi jeg slet ikke kunne forstå at der lå en lille trold i min mave - så blev nødtil at minde mig selv om at den var go nok.

Det samme da jeg havde MD, jeg kunne slet ikke forstå det var en lille pige der gemte sig derinde - det var så overvældende. Så ud og købe lyserøde strømper

tja nu er jeg 33+6 og er i gang med at få hentet de ting hjem jeg har lånt - men kan mærke at det er rart at få det i hus, det bringer sådan en ro hos mig  Det er oså fordi min jordemoder bliver ved med at fortælle mig at hun ligger så klar - så får lidt press

Anmeld

11. juni 2010

LinLin

Jeg var begyndt så småt inden jeg blev gravid

Har en del tøj fra min første søn, men ikke nogle af "de store ting", bortset fra puslepuden, hvis den kan kaldes stor... Vi købte lige tremmeseng i  går i IKEA, fordi den vi ville have kostede 400,- Mangler nu kun barnevogn, men ved godt hvilken vi skal have - den skal bare bestilles...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.