har i rigtig mange år haft en depression på grund af mi far.. han har kørt mig meget langt ned..
valgte for 1½ år siden da jeg fødte at jeg ikke ville ha noget med ham at gøre mere..
hvor efter han svinede mig til og ja truede mig at melde mig kommunen og sådan nogle ting...
går så i noget aktivering for sygemeldte hvor man kan komme ud og være sammen med andre mennesker 3 timer 3 dage i ugen.. hvor jeg også er til knytten en masse jeg kan snakke med og jeg må faktisk gå hjem hvis jeg ikke kan overskue det mere...
og ja hvem af alle mennesker starter på vores hold i dag... det gør min far..
jeg ber vores lære meget pænt om tilladelse til at tage hjem da jeg bestemt ikke er nået til et punkt hvor jeg er stærk nok til at kunne konfronter ham..
jeg hiver hende til side og forklare hvorfor at jeg gerne vil ha lov til at gå hjem (hvilket vi skal gøre når vi gerne vil gå før tid) hun siger så gudhjælpe mig til mig at jeg skal blive på holdet ind til vi har fri kl 12 og der efter må jeg tage ned og snakke med min sagsbehandler..
ringer så til min sagsbehandler i min pause og for en tid nede ved hende.. (er lige kommet hjem)
til den samtale for jeg så pænt at vide at de desværre ikke kan gøre noget ved det, da jo også er et krav at han skal være i aktivering... og at jeg ikke engang kan blive flyttet til det andet hold som jeg ved der køre fra kl 12 når vi har fri...
syntes seriøst der er for dårligt at de tvinger mig til at skulle gå op og ned af den mand der de sidste 6 år har gjort mig så syg som jeg er... som har været skyld i at jeg har prøvet at tage mit eget liv.. 3 dage i ugen... når jeg bestemt langt fra er klar til det...
er der nogen af jer der ved om der er en lov om sådan noget..?
har valgt at være anonym da det her for mig er et meget følsomt emne og som gør utrolig ondt...
Anmeld