Hvilke nye(ere) film vil I anbefale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

FrkT

Jeg trænger til at se nogle nye film, og tror manden gør det samme.... så er der nogen I kan anfebale???

Det må gerne være alt fra tøsefilm, gyser, komedie, thriller, krimi, science fiction, drama til lettere action (ikke hardcore action uden en ordentlig "historie).... jamen stort set alt på nær lige jævnte slags action.

Så hvad har I set af nye eller i hvert fald nyere film, som I vil anfebale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Patrick07

Vi har lige set den der Sherlock Holmes med Robert Downey Jr.. syntes den var super god.. også Avatar.. men den er self. ikke helt ny også den der Twilight serie.. venter bare på d. 30 så vi kan komme i biffen og se Twilight Eclipse

Anmeld

11. juni 2010

FrkT

Patrick07 skriver:

Vi har lige set den der Sherlock Holmes med Robert Downey Jr.. syntes den var super god.. også Avatar.. men den er self. ikke helt ny også den der Twilight serie.. venter bare på d. 30 så vi kan komme i biffen og se Twilight Eclipse

Vi har lige set Sherlock Holmes.... jeg var vildt skuffet over den, den fangede mig bare slet ikke.... tror også manden var lidt skuffet.

Avatar kunne vi begge lide, den har vi også.... og Jens har slet ikke set Twilight-serien, og gider heller ikke (han tror vist der er for meget pladder i den)... men jeg skal selv se den, bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.