Hårfarvning under graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

ayus

hej Allesammen,

jeg skriver til jer, da jeg ville høre om I ved om man må/kan farve sit hår under graviditet??
Min mand og jeg skal måske på ferie i Istanbul til August- og jeg ville gerne have farvet mit hår der.. - og til den tid er jeg 7 mdr. henne...

Vil/Kan det skade barnet???

Tak )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Jeg har hørt at alle de kemikalier der er i hårfarven, kan skade babyen.. Men ved self ikke om det er rigtigt

Anmeld

11. juni 2010

Ranarupta

Min personlige holdning er, at jeg ikke ville have det gjort. Der er for stor usikkerhed for mig omkring det. Så hellere vente - så vigtigt var det ikke for mig.

Anmeld

11. juni 2010

Patrick07

hej Allesammen,

jeg skriver til jer, da jeg ville høre om I ved om man må/kan farve sit hår under graviditet??
Min mand og jeg skal måske på ferie i Istanbul til August- og jeg ville gerne have farvet mit hår der.. - og til den tid er jeg 7 mdr. henne...

Vil/Kan det skade barnet???

Tak )

altså jeg ville ikke tro de fraråder det så meget og over så mange år, hvis der ikke var noget i det de siger... Men jeg trænger virkelig også til at få mit farvet inden vi tager på ferie.. Jeg vælger dog at lade være da jeg ikke syntes det er SÅ vigtigt.

Anmeld

11. juni 2010

Nadia&Daniel

Samtlige frisør i Lyngby vil ikke farve mig, pga jeg er 5 mdr. henne.. De siger man skal vente til efter man er færdig med at amme. Så har besluttet at jeg ikke vil have det på samvittigheden, vist der skete noget med vore guldklumpe..

Anmeld

11. juni 2010

klmf

De officielle abefalinger fra sundhedsstyrelsen lyder på INGEN hårfarve under graviditet (og amning vistnok også).

Jeg kunne dog ikke dy mig og fik lige et par lyse striber i for at der ikke gik helt leverpostej i det - blev enig med frisøren om, at når det ikke rørte hovedbunden så gik det nok. Ellers kan jeg faktisk ikke forstå, at frisører må arbejde med det hver dag som gravide?? 

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

jeg farvede hår  en gang under min graviditet. købte en hårfarve i en helsebutik der skulle være fri for alt det der er i de andre hårfarvningsmidler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.