Stakkels stakkels Kirstine idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

DK

Uhh jeg sidder her og har så ondt af min lille pige!

Først skulle hun op kl. 6 i morges, da jeg skulle være i Århus kl. 7.45 før en eksamen. Hun er bestemt ikke morgenmenneske og plejer aldrig at blive vækket før kl. 8, så hun var bare helt balret og træt og ked i morges.

Dernæst så skulle de på udflugt til Horsens dyreskue i dag. Og det PISSER bare ned. Jeg ved de tager bussen hjem om 30 min. og lige nu der står det bare ned i stænger. Det regner ikke, det VÆLTER ned med vand fra oven af! Uanset hvor godt regntøj man har på, så er det bare ikke sjovt at være til dyreskue i så dårligt vejr. Det er ikke nemt at klappe dyr med våd pels, og man får våde ærmer og hals og madpakken får også vand når den skal spises. Og så er hun ovenikøbet sikkert stadig træt over at være kommet så tidligt op.

Uhhh hvor er det synd for hende. Jeg sidder bare her på pinde og venter på at de kommer hjem fra dyreskuet så jeg straks kan hente hende hjem og forkæle hende.

Jeg har købt nye sippetov i plastisk til hende i dag. Både et langt til når man er flere og et kort så hun selv kan øve sig. Jeg håber det kan tage brodden af en alt for dårlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Uhh jeg sidder her og har så ondt af min lille pige!

Først skulle hun op kl. 6 i morges, da jeg skulle være i Århus kl. 7.45 før en eksamen. Hun er bestemt ikke morgenmenneske og plejer aldrig at blive vækket før kl. 8, så hun var bare helt balret og træt og ked i morges.

Dernæst så skulle de på udflugt til Horsens dyreskue i dag. Og det PISSER bare ned. Jeg ved de tager bussen hjem om 30 min. og lige nu der står det bare ned i stænger. Det regner ikke, det VÆLTER ned med vand fra oven af! Uanset hvor godt regntøj man har på, så er det bare ikke sjovt at være til dyreskue i så dårligt vejr. Det er ikke nemt at klappe dyr med våd pels, og man får våde ærmer og hals og madpakken får også vand når den skal spises. Og så er hun ovenikøbet sikkert stadig træt over at være kommet så tidligt op.

Uhhh hvor er det synd for hende. Jeg sidder bare her på pinde og venter på at de kommer hjem fra dyreskuet så jeg straks kan hente hende hjem og forkæle hende.

Jeg har købt nye sippetov i plastisk til hende i dag. Både et langt til når man er flere og et kort så hun selv kan øve sig. Jeg håber det kan tage brodden af en alt for dårlig dag!

Er sikker på hun glæder sig til at komme hjem til moar

Anmeld

11. juni 2010

Svei

Måske det slet ikke har været en dårlig oplevelse...ikke være en hønemor..

Anmeld

11. juni 2010

DK

Yrsa skriver:

Måske det slet ikke har været en dårlig oplevelse...ikke være en hønemor..

Du har ret!!! Måske har de haft det skideskægt med at hoppe i vandpytter og grine af de voksne og dyrene der også er blevet våde! Godt du kan ruske lidt i mig!

Jeg vil prøve at være glad og overskudsagtig når jeg henter og høre hvordan hun har oplevet det inden jeg begynder at pylre alt for meget!

Anmeld

11. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Årh altså, kender godt den følelse du sidder med

Tror altså du er en dejlig moar, og hun glæder sig helt sikkert til at komme hjem og hygge med dig idag!

Anmeld

11. juni 2010

Jibbe

Hold da op en dejlig mor Kirstine har Og jeg håber hun har haft en god dag trods tidlig vækning og udetur i regnen...

Anmeld

11. juni 2010

Jibbe

Og forresten håber jeg at din eksamen gik godt!

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Hvor er du sød... Forstår dig godt - lige nu er Mille til sfo festival - og Jim (børnenes far) er lige kørt ned og hente hende - har lige talt med ham og hun er pænt våd men dog ved godt mod - isen, pølserne og popcornene smagte stadig godt trods regn...(men dog kommer hun hjem før tid så hun ikke bliver gennemkold)

Jeg tror din skønne datter trods det hele har haft en hyggelig tur...

Men hyg I her i eftermiddag med lidt varm kakao - det er lige vejr til det

Knus og god weekend...

Anmeld

11. juni 2010

DK

Så er hun hentet! Alle ungerne var gennemblødte men i godt humør. Kirstine er gået kold på sofaen og stener til VM i fodbold. Hun har fået jordbær og en tør trøje og strømper og så glæder vi os ellers bare til vi skal på barselsbesøg hos min bror på fyn her til eftermiddag. De fik en dejlig datter sidste uge, og hun skulle iflg. min mor været ualmindelig dejlig så hende glæder jeg mig til jeg skal over og "suge" lidt af!

Anmeld

11. juni 2010

DK

Jibbe skriver:

Og forresten håber jeg at din eksamen gik godt!

Det gik over alt forventning, og jeg høstede et 7 tal! Jeg gik ind med klar forventning om en 02'er og jeg var rimelig afklaret med det. Men fik så et 7 tal! Helt vildt dejligt når man nu regnede med at det skulle gå rigtig dårligt! Så det var bare super heldigt! Jeg takker ydmygst hvem det end var der lige holdt hånden over mig fra kl. 9,45 til 10,05!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.