Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå novembertøser så fik vi vores helt egen gruppe
vil da lige benytte lejligeheden til at spørge jer igen hvad I synes om navnene Otto og Zoe??
Glæder mig til at blive flittig bruger af denne gruppe
knus isimaven termin 29/11 2010
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er helt vild med navnet Zoe
Otto er jeg ikke så glad for men tror bare at det er fordi jeg kun har mødt en dreng med navnet og ham havde jeg det ikke godt med...
Glæder mig til også at blive flittig bruger af gruppen...
Jææ! - det var godt...Jeg glæder mig også til at være flittig herinde hvor vi alle er relativt tætte på hinanden!
Hmm, hvis jeg skal være ærlig er jeg ikke så vil med Zoe - ved ikke hvorfor men sådan noget er nok bare smag , Otto kan jeg til gengæld rigtig godt li.
Mvh Sky
Otto er jeg også helt vild med )
Otto og Zoe - det er nogle helt fantastiske navne Jeg er osse selv til de der lidt specielle navne - hvor min kæreste derimod er til de gode gamle: Lasse, Daniel, Søren osv. Navnene er da fine, men bare ikke til mit lille barn.
SÅ vi er slet ikke enig om noget endnu
FrøkenHedegaard skriver: Otto og Zoe - det er nogle helt fantastiske navne Jeg er osse selv til de der lidt specielle navne - hvor min kæreste derimod er til de gode gamle: Lasse, Daniel, Søren osv. Navnene er da fine, men bare ikke til mit lille barn. SÅ vi er slet ikke enig om noget endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128