Måske , måske ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Risen

Øv er helt sikker på at jeg har kunne tage fat i babys hoved nede i siden af maven og numsen i den anden side, bare lidt længere oppe.. Så har nu fået bestilt en tid jordmoder her klokken 13:40.. Håber virkeligt at det bare er mig som mærker forkert, hvilket jeg desværre ikke tror.. Tør slet ikke tænke på vendingsforsøg, kejsersnit osv endnu, meen det begynder så småt at gå op for mig at jeg muligvis kan ende i det.. .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Corn

Vi håber på det bedste og venter spændt på din opdatering...

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Uha søde Risen... jeg har jo lige været der... HÅBER for dig at hun ligger som hun skal.
Skriv så snart du er hjemme igen

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Hej piger ! Tak for de krydsede fingre .. Er næsten helt flov.. Har kunne mærke lårbenet eller et knæ i siden.. For lillepigen ligger altså med hovedet fast nu! .. ! Hun er endda blevet skønnet til 3000 nu så svæger på en lyserød sky!

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Årh hvor godt har tænkt på dig
Men hellere tjekkes engang for meget end engang for lidt. Jeg blir squ også i tvivl... Han sagde igår at hun ligger med ryggen langs Venstre side og benene ud til højre og hænderne ned langs siden. Men idag har jeg mærket spark langt ude i Venstre side... Hmm. Nå det er sikkert bare numsen det skubber. Har ihvertald noget nede mellem benene... Når jeg sidder på hug og fx binder min søns snørebånd eller lige skal ned og samle noget op fra gulvet kan jeg simpelthen mærke noget der presser på LIGE ved udgangen!!
Men blir jeg på noget tidspunkt i tvivl om at hun har flyttet sig igen vil jeg ikke tøve med at ringe til min jordemoder

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Årh hvor godt har tænkt på dig
Men hellere tjekkes engang for meget end engang for lidt. Jeg blir squ også i tvivl... Han sagde igår at hun ligger med ryggen langs Venstre side og benene ud til højre og hænderne ned langs siden. Men idag har jeg mærket spark langt ude i Venstre side... Hmm. Nå det er sikkert bare numsen det skubber. Har ihvertald noget nede mellem benene... Når jeg sidder på hug og fx binder min søns snørebånd eller lige skal ned og samle noget op fra gulvet kan jeg simpelthen mærke noget der presser på LIGE ved udgangen!!
Men blir jeg på noget tidspunkt i tvivl om at hun har flyttet sig igen vil jeg ikke tøve med at ringe til min jordemoder

Ih ja .. Alle de dumme tanker . Man kan simpelthen hidse sig selv helt op.. Men ja det er altid rart lige at blive tjekket for en  sikkerheds skyld. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.