øv fornemmelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

g.seerup

..ja det er hvad jeg sidder med lige nu..

Mathilde fortalte i morges at hun igår i børnehaven var kommet til at klemme en anden piges finger i en dør, og at det blødte.. vi snakkede lidt om det, og aftalte at hun skulle sige undskyld til pigen når vi kommer derover, også selv om det var et uheld..

Da vi så kommer i børnehave fortæller en af pædagogerne at pigens finger er brækket, og at Mathilde og en anden pige havde stået og holdt døren selvom fingeren var i klemme.. øv synes jeg bare!!!! Sådan noget plejer hun bare ikke at gøre, men hende pigen der var med til det er altså ikke den rareste pige, og Mathilde og hende leger utrolig meget sammen, og det kan vi godt se på Mathildes opførsel, det er en tro kopi af denne pige, så trælst!!!

Trøster mig lidt med at Mathilde selv har fortalt os det (hun fortalte det allerede da rasmus og hende var på vej hjem igår, men jeg har været på arbejde, og så hende først imorges), og at hun er ked af at hun er kommet til det..den anden pige der var med bliver ved at sige at det ikke var hende...men det er aldrig hende der har gjort noget hvis du spørger hende...

Lidt rodet, men havde bare lige brug for at få det ned ku jeg mærke..

En lidt øv Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Heidi B

til dig...

Ved ikke havd jeg skal skrive, og kan godt forstå du er ked af det!!!!

Jeppe og bedste vennen Jack kan godt finde på at holde Emil ude, og Jeppe fortæller det hjemme... Så får vi en snak om at det ikke er så sjovt at være Emil, og prøver at snakke med ham om hvis det nu var ham. Men ved sgu ikke om det er for tidligt!!!

Anmeld

11. juni 2010

Munder

Kan sagtens forstå dig! Det er ikke rart når ungerne driller eller selv bliver drillet.

Men det at hun selv har fortalt jer det betyder jo også, at hun godt ved den ikke er helt god.

Ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, men vil bare sige, at jeg nok ville sidde med samme øvfornemmelse i maven, hvis det var mig.

Anmeld

11. juni 2010

Stumpen

Sender dig en stor krammer kan godt forstå at du sidder tilbage med en træls fornemmelse. Men de små ved godt hvad de må og ikke må, men kender ikke helt konsekvenserne af alle handlinger endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.