We did it... 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Corn

Han blev skisme der inde.... Hurra... Nu kan jeg godt tage fat herhjemme igen , for nu må jeg føde hjemme....

Er bare super lettet, for alle tegn har været der, han står fast med hovedet (allerede i onsdags i sidste uge), slimproppen skred for 3-4 uger siden, jeg havde kraftige plukveer søndag og mavekramper forleden som jeg tilsidst begyndte at tage tid på og igår havde jeg ondt i ryg og mave...

Men skidt nu har vi nået målet 37+0 og jeg må føde hjemme... Så nu kan han bare komme an, for jeg er SÅ klar...

Så nu står den på rengøring af huset, som blev lidt forsømt den sidste uges tid, da Søren og jeg var enige om, at jeg skulle tage den med ro...

Så idag står den på rengøring af køleskab, lørdag er jeg enlig mor hele dagen, så der behøver han ikke kommer, søndag har vi aftalt en tur i Djurs sommerland og mandag går jeg helt amok med gulvvask...

Nu ender det sku nok med at han bliver derinde til 42+0 (stress, da bhv så har lukket i 2 uger)

Majken og baby3 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Han blev skisme der inde.... Hurra... Nu kan jeg godt tage fat herhjemme igen , for nu må jeg føde hjemme....

Er bare super lettet, for alle tegn har været der, han står fast med hovedet (allerede i onsdags i sidste uge), slimproppen skred for 3-4 uger siden, jeg havde kraftige plukveer søndag og mavekramper forleden som jeg tilsidst begyndte at tage tid på og igår havde jeg ondt i ryg og mave...

Men skidt nu har vi nået målet 37+0 og jeg må føde hjemme... Så nu kan han bare komme an, for jeg er SÅ klar...

Så nu står den på rengøring af huset, som blev lidt forsømt den sidste uges tid, da Søren og jeg var enige om, at jeg skulle tage den med ro...

Så idag står den på rengøring af køleskab, lørdag er jeg enlig mor hele dagen, så der behøver han ikke kommer, søndag har vi aftalt en tur i Djurs sommerland og mandag går jeg helt amok med gulvvask...

Nu ender det sku nok med at han bliver derinde til 42+0 (stress, da bhv så har lukket i 2 uger)

Majken og baby3 37+0

! Tillykke med milepælen og at du nu må føde hjemme!

Lækkert med rengøring af hele hytten så må vi se om det sætter skub i lillemandens ankomst.. .. Har også selv været i gang med den helt store rengøring på grund af fødselsdags fest på søndag, men her fik jeg ikke andet end en smule plukkeveer.. Men håber at det hjælper lidt på dig  

Knus

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Jubiiiii.... det er så VILDT Men hvor er det bare underligt.... her har jeg været så tålmodig og ikek haft travlt, men PLUDSELIG fordi amn er 37+ og forbi man har fået at vide at hun står kalr til at ville ud så kan man bare overhovedet ikke vente.
Idag står den på fødselsdagsforberedelse, i aften skal vi til svigerfars fødselsdag, imorgen komemr hele den pukkelryggede til min fødselsdag og søndag skal vi til barnedåb MEN fra mandag må hun meget gerne komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.