ammepude til tvillinger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

mullesmith2

Jeg har lige et spørgsmål til de kloge kvinder herinde  Skal en ammepude til tvillinger være større end en almindelig ammepude?? Har nemlig fundet en ammepude på nettet jeg gerne vil bestille men det er bare en almindelig størrelse og vil det mon være fint nok hvis jeg håber på at kunne amme begge tvillinger på en gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Skouboe

mullesmith2 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål til de kloge kvinder herinde  Skal en ammepude til tvillinger være større end en almindelig ammepude?? Har nemlig fundet en ammepude på nettet jeg gerne vil bestille men det er bare en almindelig størrelse og vil det mon være fint nok hvis jeg håber på at kunne amme begge tvillinger på en gang??

Nu er jeg ikke tvillingemor, så jeg vil ikke hænges op på det, men jeg er ret sikker på at den skal være større hvis du vil amme dem begge samtidigt. De almindelige ammepuder er ikke vildt store, så der er faktisk kun plads til 1 barn på dem.

Jeg købte en super lækker ammepude til tvillinger selvom jeg kun havde 1 og jeg var HELT vild glad for den. Den var med fjer istedet for kugler og vi har brugt den så meget. Først til at amme og derefter som rygstøtte mv til datteren. 

Anmeld

11. juni 2010

LinLin

En alm er alt for lille til to børn...

Anmeld

11. juni 2010

mullesmith2

Okay takker  fandt lige en hvor der stod stor ammepude god til tvillinger, så den er bestilt med det samme

Anmeld

11. juni 2010

Vial

Jeg har fået foræret en tvillingeammepude, som jeg vil give en chance. Det er bare svært at ligge begge børn til alene med en alm. tvillingeammepude. En ez2 nurse (et eller andet) er genial. Kan købes brugt eller fra ny på blandt andet engelske sider. Dét er en god investering :-) Den kan du bruge uden manden skal hjælpe dig.

Anmeld

11. juni 2010

LIZO

jeg har en ammepude til tvillinger selvom jeg kun har en.. den er noget størrer end en normal.

min mor købte ved en fejl den.. skulle vist gå lidt stærkt men har beholdt den for synes det er en go størrelse og gir noget bedre støtte til ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.