Hvad skal man finde på i fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Siber

ved godt det muligvis har været oppe og vende 117 gange, men hvad finder I på at give jeres snart store børn i fødselsdagsgave?

Vi er jo på ferie når Johanna har fødselsdag, så for en gangs skyld vil jeg forsøge (også kun forsøge) at være i god tid, så vi finder gaven her og tager den med!

HJÆLP
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

ka li ja

jeg tror arthur får en gameboy (xanders gamle)

og måske sådan etkøbmandssæt... hvor der er plastik varer med og hvor derr er et bånd tingene kan kører på og en scanner der kan bippe og en indkøbsvogn.. hans fætter har sådan et og han er helt væk i det

Anmeld

11. juni 2010

Muffinmus

jamen jeg er bare helt på herrens mark her.

William har cykler, løbecykler, alm cykler, scootere, el motorcykel, legetårn, sandkasse, gyngestativ, bøger, dvd til bieln nu, biler, traktorer, køkken, telt, trillebøre, vandpistoler, vand skildpadde til haveslangen,kasseapparat med penge lille stol og sofa og børne borde og bænke, reoler med legetøj osv osv...

Jeg ANER simpelthen ikke hvad filan han kunne mangle på nogen måde.

Så jeg tager dælme også gerne mod råd.

Det eneste jeg har fået af råd var fra Trine om at skifte babygynden ud med en STOR gynge.

Og så har vi selv købt nogle af de der paddehatte knapper til pladerne.

tøj gider jeg ikke gide ham for det får han vist generelt hele tiden af mig og svigermor.

Havde overvejet at give ham et børnekamera da han godt kan lide kameraer, men nogle der har erfringer med det fra Bilka???

Anmeld

11. juni 2010

Nadi

Oliver's ønkser:

Alvin og de frække jordegern 1+2  (DVD)                                
Palle Gris dvdfilm 
Brio Mickey Mouse Clubhouse
Fisher Price garage + biler
Helikopter
Bilerne fra Cars
Cars wallstickers
Barbapappa juniorsengetøj
Trommer
Guitar
LEGO Duplo
Værktøjsbord
Tøj str. 98-104
Nattøj str. 98-104

Anmeld

11. juni 2010

Anja

Hvis man har gyngestativ i haven kan jeg klart anbefale at købe en sansegynge. Vi har sådan en billig en fra Ikea, men hold op hvor bliver den brugt meget. Elias er MEGET glad for den.

Men ellers så ud med babygyngerne til juli07 børnene, de kan jo sagtens gynge på en alm gynge

Har dog heller ingen ideer til, hvad vi skal købe til Elias. Synes ikke han mangler noget ud over klipklappere og morgenkåbe  - men det har han ønsket sig af andre.

Anmeld

11. juni 2010

Millebasse

Bastian han får en John Deer el-bil/traktor og glæder mig sindsygt til at skal give ham den!

Ellers ønsker han sig:

Biler fra Cars, Juniorsengetøj, tøj, metal løbecykel, dvd`er med Benjamin Bjørn - Bjerkøbing Grand Prix - Palle Gris, vejbanemåtte med lyd, klodser fra legeakademiet..

Anmeld

11. juni 2010

Muffinmus

Anja skriver:

Hvis man har gyngestativ i haven kan jeg klart anbefale at købe en sansegynge. Vi har sådan en billig en fra Ikea, men hold op hvor bliver den brugt meget. Elias er MEGET glad for den.

Men ellers så ud med babygyngerne til juli07 børnene, de kan jo sagtens gynge på en alm gynge

Har dog heller ingen ideer til, hvad vi skal købe til Elias. Synes ikke han mangler noget ud over klipklappere og morgenkåbe  - men det har han ønsket sig af andre.

sjovt du siger det, for det er den absolut eneste gynge William IKKE vil gynge med..han hader den ud over alle grænser og bakker helt væk hvis man foreslår det.

De pillede den også ned henne i den nye børnehave fordi ungerne overhovedet ikke gad den. Men har hørt den er god til babyer, ikke store børn:-)

Anmeld

11. juni 2010

Anja

MariaE skriver:

sjovt du siger det, for det er den absolut eneste gynge William IKKE vil gynge med..han hader den ud over alle grænser og bakker helt væk hvis man foreslår det.

De pillede den også ned henne i den nye børnehave fordi ungerne overhovedet ikke gad den. Men har hørt den er god til babyer, ikke store børn:-)

Sjovt så forskelligt det er. Alle 3 børn her elsker den og den mega store en de har i børnehaven er meget eftertragtet at gynge på 

Anmeld

11. juni 2010

Mary

Jeg synes også vi væver lidt rundt i hvad Annika skal have. Egentlig havde  vi talt om en cykel, men Juliane vokser vist fra sin snart, og så kan hun altså få den til den tid i stedet for. Iøvrigt elsker hun sin løbecykel, så det går nok 

Men helt sikkert er det, at hun af os får et lille vægophængt anlæg til værelset. Nu har de lige fået spejle op derinde, og SÅ skal der jo danses!! Og så får hun noget Barbie. Hun elsker det simpelthen og så selv erklæret at hun ønsker dig en Barbie-bil. 

Mine forældre giver hende sådan et puslebord til dukkerne (som om vi har rigeligt med plads....) + en masse hjemmesyet og strikket dukketøj 

Her er Annikas meeeega lange ønskeliste som endnu ikke er færdigredigeret/p>

Tøj str. 98, Undertøj i sæt(ikke body’er), strømper, leggings, kjoler, nederdele, sommertøj. Tøj fra Hollys og MOLO.

UV badetøj Hummel str 98 lyserød

Puslespil

Rygsæk fjällräven til børn lilla eller gul

Hovedpude

Lyskæde Barbapapa

Bord/bænk i træ til børn

Cykel 12”

Telt indendørs, fx prinsessetelt set i BR

Legetøjsmad HABA i træ eller stof

Sansegynge

Legesofa Hello Kitty

Schleich dyr - fx egern, tiger, giraf-far, baby-dyr , ænder, pindsvin, svane, abe som Peter Pedal, lam, lama, baby-elefant

Duplo  Polarzoo, eller Supermarked og andet

Sækkestol Roommate i brun

Mammut bord IKEA – det runde i lysegrøn 269 kr. + 2 stole mørkrosa 119 kr./stk.

Mammut skamler gule

Malerbøger

Kreative ting

bObles kylling, gris

Legehus

Barbie

Brio togbane

Udstyr til dukkerne, bl.a. bleer, legestativ, gynge, cykelstol, tøj

Cd’er: Eventyrskat Cd’er med alle de gode gamle J

My little Pony  

Anmeld

11. juni 2010

Grynt

Frejas ønsker ser sådan ud:

• Lego duplo med dyr og mennesker (vi har købt zoo)
  • Bøger med simple billeder og tekst
  • Dukketøj til store dukker (baby newborn)
  • Sengetøj med prinsesser på, men IKKE disney eller barbie
  • Bratz dukker
  • Hello Kitty klodser
  • CD afspiller i lyserød fra EL Giganten
  • CD’er
  • En stor dukkevogn
  • Ikea køkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.