Du skal stadig mærke en del til dem, men bevægelserne (især fordi de er to der deler) bliver mere flydende, og mere som når de er født, altså så sover de i en del timer, og så bevæger de sig i et godt stykke tid, så kommer igen en hvileperiode og sådan skulle det gerne fortsætte hele dagen igennem, jeg kunne så også mærke at Nikita bevægede sig langt mindre når jeg havde været aktiv (lavet mad, ryddet op, gjort rent og ligende) så sov hun ekstra meget.. jeg tror det bedste du kan gøre er at lave lidt rutine når du vil mærke dem (ved godt det lyder lidt tosset) men jeg drak et koldt glas vand og satte noget bestemt musik på, så lagde jeg mig ned og slappede af, hvis hun så ikke ville, så puffede jeg lidt, slappede lidt af igen og såå kunne hun bevæge sig.. Jeg stod ikke rigtig op før hun havde sparket om morgenen, så det blev vores faste rutine, nogen gange skulle jeg lige spise morgenmad, men hun endte altid med at bevæge sig.. så lyt til din krop og selvfølgelig må du få kørt ekstra kurver hvis det er, men dine børn skulle sove mere sammenhændende (min datter festede forresten om natten, nogen gange så meget at jeg vågnede ved det)
Anmeld