minus overskud og trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

frumor

De 3-4 uger har bare været seje at komme igennem. Jeg er ellers over 12. uge nu, men jeg havde det faktisk bedre i starten af graviditeten.

Jeg er træt, og ser ret sort på det hele. Synes ikke rigtig jeg kan overskue mit arbejde, selvom jeg egentlig når det jeg skal. Jeg har et arbejde med en del træning så rent fysisk bliver jeg også udtrættet. Mange dage går jeg i seng før mine to børn, og får jo så heller ikke snakket så meget med dem -det bliver jeg så også ked af!

Før vi besluttede os for at få et barn mere, trappede jeg ud af antidepressivt medicin som jeg havde fået i en periode på 3/4 år. Måske er det det jeg mærker nu...? Eller også er det bare almindelig gravidtets-hormoner -jeg ved det ikke?

Hvad med I andre? Kan I genkende noget af dette?

KH Anne Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

MoarTil4

frumor skriver:

De 3-4 uger har bare været seje at komme igennem. Jeg er ellers over 12. uge nu, men jeg havde det faktisk bedre i starten af graviditeten.

Jeg er træt, og ser ret sort på det hele. Synes ikke rigtig jeg kan overskue mit arbejde, selvom jeg egentlig når det jeg skal. Jeg har et arbejde med en del træning så rent fysisk bliver jeg også udtrættet. Mange dage går jeg i seng før mine to børn, og får jo så heller ikke snakket så meget med dem -det bliver jeg så også ked af!

Før vi besluttede os for at få et barn mere, trappede jeg ud af antidepressivt medicin som jeg havde fået i en periode på 3/4 år. Måske er det det jeg mærker nu...? Eller også er det bare almindelig gravidtets-hormoner -jeg ved det ikke?

Hvad med I andre? Kan I genkende noget af dette?

KH Anne Mette

det kan godt være graviditetshormonerne kan spille en rolle for din tilstand.

Hvor lang tid siden er det, at du tog antidep.medicin - det er jo typisk ude af kroppen igen rimeligt hurtigt, så vidt jeg ved. Måske skal din krop lige selv igang igen med at producere det som er nødvendigt. Hvis du får det værre, så gå til lægen.

Jeg fik det også hårdt nogle uger efter at jeg var blevet gravid - med træthed, og det er super hårdt, da jeg har en pige på 9 måneder. Jeg er 13 uger henne nu, så jeg regner med at det måske aftager i en periode.

Prøv evt. om du kan acceptere, at du har en periode hvor du kører på lavt blus - det går forhåbentligt i sig selv igen, når du har født. Måske får du det også lidt bedre i løbet af graviditeten.

Op med humøret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.