Status :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. januar 2008

Zuzet

I dag har jeg overstået 60%, det er da lidt vildt at tænke på :-)

Tirsdag skal jewg til 24 ugers tjek hos lægen og fredag skal jeg til 3D scanning *juble*

Jeg har det super godt, men regner dog med at blive sygemeldt fra 1. feb pga bækkenløsning.

Vægten siger +1 kg

HVordan går det med jer andre?

Hilsen

Lotte 23+6 med 5. barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2008

A.

hmm..ja det går da som det skal har det rigtigt godt udover at har bækkenløsnig..
og det er da fodbold hver dag i min mave..:P
vægten siger +2 kg så er det da fint:D

Anmeld

27. januar 2008

Pia Monsrud

Tja jeg tror det er en ballet tøs eller noget håndbold der findes inden i min mave:) Tøsen har det fint men jeg lider af mange smerter og har været sygmeldt indtil videre i 3 uge og er det fortsat indtil slutningen af feb. og så skal der tages stilling til hvad der skal ske de sidste 3 mdr af gaviditeten. Jeg er allerede nu ved at blive tosset i mit hoved så det er jo fedt:'( Vægten siger +2 kg, er lidt spændt på hvor længe det holder, nu da jeg er så meget senge liggende som jeg er og jeg er normalt en sportsmenneske på konkurranceplan

Anmeld

30. januar 2008

gda

Jeg er næsten tæt på de 60%. Den siger 59% :). Jeg har den lidt op og ned, desværre :S
Jeg har været sygemeldt 3 x 14 dage fordelt på hele perioden. Først fordi jeg pletblødet, så pga jeg havde det psysisk skidt, og sidst pga forhøjt blodtryk.
Jeg er begyndt på arbejde igen, men har svært ved at movitere mig til at komme på arbejde. Alle min arbejdsopgaver bliver fordelt ud og jeg sidder kun tilbage med det trælse. Så jeg vil forsøge at snakke med lægen d 7/2-08 når jeg skal til 24 ugers undersøgelse.

Ellers har beds det super. "Han" spiller fodbold med min blære hverdag :) Så jeg fundet ud af hvor træls det er at have 100 skridt ned til toilettet.

Jeg er ved at overtale min mand til vi også skal have lavet en 3D scanning i uge 12/13. Har lyst at se beds igen og at bruge 1200 kr på mig selv. Ligenu er det udstyr alle pengene går til :))

Anmeld

19. februar 2008

mcm

Status her er at NU kan jeg altså ikke længere sove på maven :(

Ud over at min iskias driller mere og mere går det rigtig godt, maven er vokset helt vildt de sidste 14 dage synes jeg og vægten stiger også hurtigt nu..

Og så har jeg kun 18 arbejdsdage tilbage :D glæder mig for vildt til af gå på barsel

majbarn2008 (NB) 26+5

Anmeld

19. februar 2008

Tina31

I dag har jeg overstået 60%, det er da lidt vildt at tænke på :-)

Tirsdag skal jewg til 24 ugers tjek hos lægen og fredag skal jeg til 3D scanning *juble*

Jeg har det super godt, men regner dog med at blive sygemeldt fra 1. feb pga bækkenløsning.

Vægten siger +1 kg

HVordan går det med jer andre?

Hilsen

Lotte 23+6 med 5. barn

Anmeld

19. februar 2008

Tina31

Her går det ikke helt så godt...eller jo det gør det vel...ved jeg ikke rigtigt.
jeg er 24+6 idag og er sygemeldt frem til barsel.
Jeg har været til lægen i dag til 25uger undersøgelse...Alt så fint ud synes jeg, men jeg har taget 5kg på og det var min læge ikke tilfreds med. Som I kan se af mit foto er jeg jo en stor pige...men helt ærligt, jeg er nu temmelig stolt af at jeg ikke har taget mere på..
Hun mærkede på min mave og sagde at livmoderen ikke var så stor, så det var nok et meget lille barn jeg havde...øhhhh? så ville hun lytte hjertelyd og virkede meget overrasket ovar at den kom med det samme...helt ærlig...stod hun fandme bare der og blev overrasket over at barnet ikke var dødt???? nøj. jeg har været gal i dag.
Imorgen skal jeg på sygehuset og tale med en læge pga min vægt samt blodtype og så får jeg nok også en scanning fordi min læge jo ikke var tilfreds....suk..det var sgu ikke lige det man ville høre vel..

Tina

Anmeld

19. februar 2008

Miss Tina

Er i dag 29+0 go har været til glucosebelastning, det smagte nu ik så slemt.....men hvor blev jeg dårlig, det var ik lige noget pjok kunne li..
Mine plukveer er stadig det samme, kan ik tåle at røre mig bare lidt uden at der kommer en lille hilsen.. Vil dog snakke med JM om dette og amning, har tid om 2 dage..

Miss Tina

Anmeld

22. februar 2008

Zuzet

Miss Tina skriver:

Er i dag 29+0 go har været til glucosebelastning, det smagte nu ik så slemt.....men hvor blev jeg dårlig, det var ik lige noget pjok kunne li..
Mine plukveer er stadig det samme, kan ik tåle at røre mig bare lidt uden at der kommer en lille hilsen.. Vil dog snakke med JM om dette og amning, har tid om 2 dage..

Miss Tina

Hej Tina

Hvor er det dejligt du fik det overstået, så dine tal fine ud så?

Glæder mig til at høre hvad din Jm siger :-)

Mange hilsner

Lotte 27+4

Anmeld

22. februar 2008

Miss Tina

Hejza Lotte..

Jeg har desværre ik fået mine tal endnu, så jeg håber ik at der er noget........slet ik når jeg nu er så glad for søde ting.. :$
Fik snakket med JM om plukveerne og mente at jeg lige skulle forbi lægen med en lille tis´prøve igen.. Prøvede at forklare hende at jeg har lige haft en til dyrkning, men det var lige meget.. Så jeg fik lige et mindre fordrag om at UVI kunne give plukveer, lige på det punkt hørte hun slet ik efter hvad jeg sagde.. Men ellers kommer der styr på en masse ting som virkelig har fyldt mine tanker.. Jeg har ik lyst til at amme og var virkelig bange for at hun var imod min holdning, men til min store overraskelse siger hun: ja, jeg kan jo høre på dig at du har tænkt eget over dette fordele/ulemper og at du har snakket med folk om det, så jeg skriver lige ned at du er sikker i din beslutning.. HVAD tænkte jeg bare, kunne det virkelig være så nemt.....ja.. :D
Dog var hun ik så glad for at jeg ik mærker liv hver dag, oz når jeg er så langt henne, så hvis der gik en dag hvor jeg ik mærkede noget, skulle jeg ringe med det samme.. Så nu skal jeg oz til at huske: hvornår var det nu det var???
Hun skønnede pjok til ca at veje 1300-1400, min første tanke var: sikke en basse det kan ende med, det er jo ik nogen baby..

Lige kort hvad den time gik med..

Hilsen Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.