Hejza Lotte..
Jeg har desværre ik fået mine tal endnu, så jeg håber ik at der er noget........slet ik når jeg nu er så glad for søde ting.. :$
Fik snakket med JM om plukveerne og mente at jeg lige skulle forbi lægen med en lille tis´prøve igen.. Prøvede at forklare hende at jeg har lige haft en til dyrkning, men det var lige meget.. Så jeg fik lige et mindre fordrag om at UVI kunne give plukveer, lige på det punkt hørte hun slet ik efter hvad jeg sagde.. Men ellers kommer der styr på en masse ting som virkelig har fyldt mine tanker.. Jeg har ik lyst til at amme og var virkelig bange for at hun var imod min holdning, men til min store overraskelse siger hun: ja, jeg kan jo høre på dig at du har tænkt eget over dette fordele/ulemper og at du har snakket med folk om det, så jeg skriver lige ned at du er sikker i din beslutning.. HVAD tænkte jeg bare, kunne det virkelig være så nemt.....ja.. :D
Dog var hun ik så glad for at jeg ik mærker liv hver dag, oz når jeg er så langt henne, så hvis der gik en dag hvor jeg ik mærkede noget, skulle jeg ringe med det samme.. Så nu skal jeg oz til at huske: hvornår var det nu det var???
Hun skønnede pjok til ca at veje 1300-1400, min første tanke var: sikke en basse det kan ende med, det er jo ik nogen baby..
Lige kort hvad den time gik med..
Hilsen Tina
Anmeld