IRL mødregruppe i Aalborg for enlige mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

MilleWachs

Hej alle I fantastiske kvinder! Jeg tænkte på om der er nogen der kunne være interesseret i at lave en mødregruppe for enlige mødre med deres børn i Aalborg området? Jeg er glad for min mødregruppe, men da jeg er den eneste i gruppen der er enlig mor, kan jeg godt nogle gange føle mig lidt udenfor, og at jeg måske ikke har helt så meget til fælles med de andre mødre. Andre der har det sådan? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange af jer der bor i eller i nærheden af Aalborg, men jeg tænkte at jeg lige ville lave en forespørgsel for at se om det er noget der er interesse for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

MilleWachs skriver:

Hej alle I fantastiske kvinder! Jeg tænkte på om der er nogen der kunne være interesseret i at lave en mødregruppe for enlige mødre med deres børn i Aalborg området? Jeg er glad for min mødregruppe, men da jeg er den eneste i gruppen der er enlig mor, kan jeg godt nogle gange føle mig lidt udenfor, og at jeg måske ikke har helt så meget til fælles med de andre mødre. Andre der har det sådan? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange af jer der bor i eller i nærheden af Aalborg, men jeg tænkte at jeg lige ville lave en forespørgsel for at se om det er noget der er interesse for?

Hejsa.
Kender kun alt for godt det du siger. Jeg var i en 'alm'-mødre gr og en for unge mødre. Jeg var rigtig glad for begge mine, men nøj hvor kunn ejeg let blive misundelig når de andre snakkede om at de skulle på ferie eller havde været på weekend ophold.
Men vil dertil også understrege at jeg elsker at være alene. Tænk at man sq ikke skal spørge en om man må det og sådan hele tiden, og der er ikke nogle at diskutere opdragelsen med- super let Men når Astrid så er puttet, nøjh så savner man det kæreste kæreste noget. Og jo, savner det da også mht Astrid, men ja det er blandet, men det kender du vel også..

Jeg er desværre ikke på barsel mere:s Og kommer nede fra Viborg af, så håber der er andre der melder sig på banen så du kan få støtte den vej. Men hvis det er vil jeg rigtig gerne kører til Aalborg en dag i en weekend, hvis vi skal have stavlet et enlig mødre møde op

Stort knus til dig..

Anmeld

23. juli 2010

Maiken85

Hej, Jamen lige nu har jeg en masse bolde i ilden men så snart jeg har fået lidt ro på så kunne det da være spændende og møde andre enlige mødre... er faktisk slet ikke i en mødre gruppe og min bebs er 9mdr nu... er ikke blevet tilbudt en...

hov ja, det var nok lige en ide og sige at jeg var fra brovst af

Anmeld

23. juli 2010

frk Jensen

Kunne også godt tænke mig at se andre enlige mødre med børn..

Det er bare svært at se på andre familier, når man selv bare er mor og barn... Men hvor er det fedt at være ene om det.. alt det man selv bestemmer.. Mangler dog også en kæreste efter kl syv når min knægt er puttet..

Der er både gode og dårlige ting ved at være Single moar... (det lyder bedre end enlig)

Jeg er fra Hobro, men kan også sagtens komme til dobbelt A.

kram

Anmeld

23. juli 2010

frk Jensen

LouiseVous skriver:

Hejsa.
Kender kun alt for godt det du siger. Jeg var i en 'alm'-mødre gr og en for unge mødre. Jeg var rigtig glad for begge mine, men nøj hvor kunn ejeg let blive misundelig når de andre snakkede om at de skulle på ferie eller havde været på weekend ophold.
Men vil dertil også understrege at jeg elsker at være alene. Tænk at man sq ikke skal spørge en om man må det og sådan hele tiden, og der er ikke nogle at diskutere opdragelsen med- super let Men når Astrid så er puttet, nøjh så savner man det kæreste kæreste noget. Og jo, savner det da også mht Astrid, men ja det er blandet, men det kender du vel også..

Jeg er desværre ikke på barsel mere:s Og kommer nede fra Viborg af, så håber der er andre der melder sig på banen så du kan få støtte den vej. Men hvis det er vil jeg rigtig gerne kører til Aalborg en dag i en weekend, hvis vi skal have stavlet et enlig mødre møde op

Stort knus til dig..

Hey..

kan det ikke godt passe at du kender Lisbeth trads lauritsen?

Anmeld

22. oktober 2010

xanthi

Hej alle I dynamiske kvinder! Sorry that I have to write in EN men Im a bit shy to express myself in the not-så-good written level of my danish. I'm from Athens, Greece and I live in Aalborg with my 2,5 yrs old son (his father is a dane) and would love to be in a group for enlige mødre. 

I speak danish and I'm quite new in the city of Aalborg.

I would love to join/create the group of single mothers and if you find it a good idea, would love to help on this. 

hope to hear from you :-)

god weekend til jer alle,

mvh,

xanthi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.