MilleWachs skriver:
Hej alle I fantastiske kvinder! Jeg tænkte på om der er nogen der kunne være interesseret i at lave en mødregruppe for enlige mødre med deres børn i Aalborg området? Jeg er glad for min mødregruppe, men da jeg er den eneste i gruppen der er enlig mor, kan jeg godt nogle gange føle mig lidt udenfor, og at jeg måske ikke har helt så meget til fælles med de andre mødre. Andre der har det sådan? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange af jer der bor i eller i nærheden af Aalborg, men jeg tænkte at jeg lige ville lave en forespørgsel for at se om det er noget der er interesse for?
Hejsa.
Kender kun alt for godt det du siger. Jeg var i en 'alm'-mødre gr og en for unge mødre. Jeg var rigtig glad for begge mine, men nøj hvor kunn ejeg let blive misundelig når de andre snakkede om at de skulle på ferie eller havde været på weekend ophold.
Men vil dertil også understrege at jeg elsker at være alene. Tænk at man sq ikke skal spørge en om man må det og sådan hele tiden, og der er ikke nogle at diskutere opdragelsen med- super let

Men når Astrid så er puttet, nøjh så savner man det kæreste kæreste noget. Og jo, savner det da også mht Astrid, men ja det er blandet, men det kender du vel også..
Jeg er desværre ikke på barsel mere:s Og kommer nede fra Viborg af, så håber der er andre der melder sig på banen så du kan få støtte den vej. Men hvis det er vil jeg rigtig gerne kører til Aalborg en dag i en weekend, hvis vi skal have stavlet et enlig mødre møde op
Stort knus til dig..
Anmeld