nogen med en af disse bilmodeller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Louise mortil4

Helst af nyere dato.

Vi skal måske ha ny bil og går lidt og kigger efter hva der er. Indtil nu snakker vi om en :

citroen berlingo

Peugeot Tepee cool

Fiat dublo

Reanult grand scenic

Der skal kunne være 6 eller 7 i bilen og gerne en barnevogn/klapvogn, derfor har vi kig på disse modeller. Er der nogen af jer der har en af disse modeller af nyere dato vil jeg rigtig gerne høre fra jer om jeres erfaringer.

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Joan ( Smallie )

Hvad mener du med nyre dato. Vi har en berlingo fra 04 hvis det kan hjælpe?

Anmeld

10. juni 2010

Mie A

Vi har lige købt en citroen Berlingo - Den er vi indtil videre meget glade for. Men vi har også kun haft den siden sidste mandag  

Anmeld

10. juni 2010

Susan1978

min kollega har en fiat Multipla  -  den er de rigtig glad for.

kender ikke selv bilerne.. vi har kig på en mindre  end passatten nu.. øv...  elsker min bil.. men den er gammel og dyr.

Anmeld

10. juni 2010

Louise mortil4

Joan en 04 kan også gå, det er bare for at høre hvordan bilerne er i almindelighed, om der er mange reperationer på dem og sådan noget. Er det forresten rigtigt at man kun kan få dæk til den der koster 1500 kr fordi det er meget specielle dæk str??

Mie må man ikke se nogele billeder af den, gerne med autostole i hvis i har nogen liggende??

Susan, mange tak, anden hånds oplysninger kan også sagtens bruges   Det er ærgeligt når en elskede bil må lade livet, vil også virkelig savne forden hvis vi skal ha ny.

Anmeld

10. juni 2010

Joan ( Smallie )

Altså vores køre på 15 tommer dæk og de er ikke dyre end andre det kommer jo an på hvad fælge du har på den også.

Vi har ikke lavet nogen rep på den endnu og vi har haft den siden dec. Men hvis i vil have en berlingo skal i nok tage en med døre i begge sider og hvis i har mulighed for andet vil jeg nok vælge en anden model ikke fordi jeg ikke er glad for vores men at en af ungerne kommer til at sidde bag i og det giver ikke meget plas til barnevogn og hun kommer til at sidde med siden til kørelseretningen og hvis i køre galt er det ikke godt.

Det kan fint være 3 stole på bagsædet

Jeg er rigtig glad for vores bil men helt ærlig så tror jeg ikke det er den rette for jer

Anmeld

10. juni 2010

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

Altså vores køre på 15 tommer dæk og de er ikke dyre end andre det kommer jo an på hvad fælge du har på den også.

Vi har ikke lavet nogen rep på den endnu og vi har haft den siden dec. Men hvis i vil have en berlingo skal i nok tage en med døre i begge sider og hvis i har mulighed for andet vil jeg nok vælge en anden model ikke fordi jeg ikke er glad for vores men at en af ungerne kommer til at sidde bag i og det giver ikke meget plas til barnevogn og hun kommer til at sidde med siden til kørelseretningen og hvis i køre galt er det ikke godt.

Det kan fint være 3 stole på bagsædet

Jeg er rigtig glad for vores bil men helt ærlig så tror jeg ikke det er den rette for jer

vi har faktisk snakket om det med sæderne  i 3. række at vi ikke er vildt begejstrede for  den måde de sidder på. Vi har snakket om at vi evt kunne ha stellet på en dims på jydekrogen også kun kassen inde i bilen. Men jo skal det være den skal det være med skydedøre i begge sider, andet ville være trals at få.

Anmeld

10. juni 2010

tmk

Vis jeg må blande mig, har vi lige købt en Peugeot Tepee med 7 sæde og de vender rigtig, man kan nøges med at sætte 1 sæde i 3 stole række og så har du det halve af bagase rummet til barnevorgen vi har haft vores klap vorgen stånde der men du er meget velkommet og se den vi bor i skovlund så der er ikke så langt man kan ikke få 7 sæder i den gamle model vis de ikke er de i forvejen,og min far har haft en Peugeot pantner i 10 år og den har der ikke været noget i vejen med

Anmeld

11. juni 2010

Anja

Som du ved, har vi købt en Renault Grand Scenic. Vi har haft den 1 mdr og er meget glade for den

Anmeld

11. juni 2010

Nadi

Jeg er helt vild med Tepee'en, men jeg er nok også miljø-skadet da min kusine og hendes mand ejer Peugeot i Skive, så storset alle i familien kører peugeot 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.