hvad skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi skal til at købe os en klapvogn men kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal vælge for en...

Vi har tænkt os at købe en af de klassiske "paraply" klapvogne til når vi bare lige skal have den med på en lille tur, men vi vil gerne have en rigtig klapvogn til når vi skal på længere ture eller til steder hvor paraplyen ikke lige egner sig

Vi har en Brio barnevogn som vi er RIGTIG glade for... Laver de mon ligeså gode klapvogne? Vi har slet ikke været ude og kigge endnu, men regner med vi tyvstarter senere i dag

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Anne85

Caroline86 skriver:

Vi skal til at købe os en klapvogn men kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal vælge for en...

Vi har tænkt os at købe en af de klassiske "paraply" klapvogne til når vi bare lige skal have den med på en lille tur, men vi vil gerne have en rigtig klapvogn til når vi skal på længere ture eller til steder hvor paraplyen ikke lige egner sig

Vi har en Brio barnevogn som vi er RIGTIG glade for... Laver de mon ligeså gode klapvogne? Vi har slet ikke været ude og kigge endnu, men regner med vi tyvstarter senere i dag

Knus Caroline

Vi har en emmaljunga city cerox... den er GENIAL... både til shoppeture og til lange gåture... er dog ikke så god til skovture - men det kommer jo an på ens behov og i hvilke situationer man har tænkt sig at bruge den

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anne85 skriver:

Vi har en emmaljunga city cerox... den er GENIAL... både til shoppeture og til lange gåture... er dog ikke så god til skovture - men det kommer jo an på ens behov og i hvilke situationer man har tænkt sig at bruge den

ja,den har jeg godt nok luret lidt på tidligere

Men den er ikke god til at køre i skoven med? For den skal den nok helst være, når vi har hundedyret med.. hmm...

Anmeld

10. juni 2010

DK

Uanset hvad, så køb en med svingbare forhjul. Det er bare genialt!!

Anmeld

10. juni 2010

Corn

Vi købte først en alm klapvogn, så en paraply en, og til sidst købte vi en "paraply" én af de lidt dyrere hvor ryglænet kan lægges ned, og det er klart den vi har haft mest glæde af...

De andre har vi ikke brugt siden vi købte den sidste... Den erstattede faktisk også tit barnevognen når vi ikke skulle være væk en hel dag.

Og ja, husk de svingbare hjul... Det er bare så skønt

Anmeld

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg synes personligt at det kommer meget an på hvad man præcist har tænkt sig at bruge klapvognen til.

Vi havde til Mathilde en Emmaljunga cerox - den helt dyre model, og for os var den ikke pengene værd! Vi brugte den nemlig ikke dagligt - primært kun når vi var på ture som stranden, Djurs sommerland og i den dur. Har man tænkt sig at det kun skal være ved "særlige lejligheder" og ikke til hverdagsbrug, så synes jeg bestemt at lige netop den vogn er for dyr.

Til lillesøster tænker jeg at vi vil bruge barnevognen, så længe hun gider den, og ellers bare købe en billig paraply klapvogn som vi kan tage med når vi skal på ture. Når børnene kommer i den alder hvor de ikke bruger barnevognen længere, foretrækker mange af dem alligevel selv at komme op og gå. Men det er nok en smagssag hvad man hver især er til. Som udgangspunkt er det vigtigste nok, at gøre sig lidt overvejselser over, hvad man præcist har tænkt sig at bruge den til

Puha hvor blev det langt - det var ik meningen

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Kan kun anbefale Emmaljunga Cerox 09 model.. Den er alle pengene værd.. Og super god at køre med i alt terræn.. - nu har jeg self ikke haft andre, men den her var den eneste der sagde os noget ude i butikken, både udseende og køremæssigt..

Anmeld

10. juni 2010

LinLin

DK skriver:

Uanset hvad, så køb en med svingbare forhjul. Det er bare genialt!!

Men er det ikke netop de svingbare forhjul der IKKE egner sig til skovture???

Vi har bare en helt alm. udseende klapvogn af "ukendt" mærke (bertini eller noget i den stil) fra Babysam - mener den kostede 1700,- (for 3 år siden)  ... Aldrig punkteret og nem at slå sammen. Hvis man ikke absolut skal have et bestemt mærke, tror jeg de fleste babyforretninger har den slags vogne ( mener de hedder 4me hos Ønskebørn...) - til rimelige penge, dvs max 2500 kr...

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Caroline86 skriver:

ja,den har jeg godt nok luret lidt på tidligere

Men den er ikke god til at køre i skoven med? For den skal den nok helst være, når vi har hundedyret med.. hmm...

Altså den er jo med svingbare hjul... hvilket er GENIALT fx på shoppeturen eller når man er i zoo o.lign... vognen kan styres med en hånd og er SÅ nem at køre med. MEN skal man gå meget i sko, mudder osv ville jeg nok vælge en med nogle andre hjul

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Men ja... overvej jeres behov. Men hvis I går lange ture o.lign er det værd at ofre penge på en god vogn... jeg bruger stadig vores hvis vi fx går hjem til mine forældre som bor 5 km herfra (min søn blir 3 i september).

Jeg synes desuden han sover vildt godt i den klapvogn vi har... altså det gør han ikke længere... men fra han var 1/2 års tid brugte vi kun barnevognen når vi var herhjemme - havde ALTID klapvognen med på tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.