15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

isimaven

her er et fra i dag 15+3

knus isimaven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Susan1978

Du er så smuk!!! og har lige set din profil besked - ej hvor fedt du skal/kan føde hjemme.    men måske i realiteten også bedre med den fart dine unger har..

Anmeld

10. juni 2010

Low

Sød lille mave .

Fed trøje forresten, den sidder godt på dig synes jeg  

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

Susan1978 skriver:

Du er så smuk!!! og har lige set din profil besked - ej hvor fedt du skal/kan føde hjemme.    men måske i realiteten også bedre med den fart dine unger har..

Tak søde

ja det er så fedt at have truffet den beslutning for ærlig talt gruelde jeg for den lange tur til hospitalet hvor jeg måske måtte holde mig for ikke at føde

men nu glæder jeg mig kun til den store dag (dog lidt for langt ude i fremtiden hehehe)

knus fra mig

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

Low skriver:

Sød lille mave .

Fed trøje forresten, den sidder godt på dig synes jeg  

takker har altid lidt svært ved at vænne mig til min nye form når jeg er gravid!!!

Anmeld

10. juni 2010

silden85

rigtigt fin mave du har det er sjovt at vi føles så meget af

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

Fin mave!!! Og dejligt du skal føde hjemme!!! Hedder din jordmor Tina? Der var nemlig en fra hjemmefødsels ordningen og fortælle da jeg gik til fødselsforberedelse hos yogendra og hun hed vist Tina, hun var helt vildt rar og sød :-)

Anmeld

10. juni 2010

Koen.

du strutter allerede så smukt

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

lisbeth2910 skriver:

Fin mave!!! Og dejligt du skal føde hjemme!!! Hedder din jordmor Tina? Der var nemlig en fra hjemmefødsels ordningen og fortælle da jeg gik til fødselsforberedelse hos yogendra og hun hed vist Tina, hun var helt vildt rar og sød :-)

ja de er to her i området og den ene hedder susanne og den anden hedder tina de kommer på skift hos mig og i går var det tina der kom fantastisk sød og rar

jeg glæder mig rigtig meget til at prøve en hjemmefødsel

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

tak alle sammen for de pæne ord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.