jeres mening her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

isimaven

min hjerne kører på højtryk i disse dage for at finde navne til den lille (dreng eller pige vides ikke endnu)

hvad synes i om Zoe til en pige

og Otto til en dreng (tænker alle bare på næsehornet??)

Navnene skal helst være korte da vi har et langt mellemnavn samt 2 efternavne her i familien

knus isimaven 

(har i forvejen en Silja og en Julius det må gerne passe til dem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

oo

næh, jeg tænker overhovedet ikke på næsehornet...jeg tænker på et par fra folkeskolen der fik en søn sidste år som hedder Otto det er da et fint navn!

Anmeld

10. juni 2010

isimaven

Tjuhl skriver:

næh, jeg tænker overhovedet ikke på næsehornet...jeg tænker på et par fra folkeskolen der fik en søn sidste år som hedder Otto det er da et fint navn!

det er jeg glad for at høre er blevet lidt lun på det  (min mavefornemmelse hælder også mest til en dreng denne gang)

knus 

Anmeld

12. juni 2010

frumor

Hej

Jeg tænker nok lidt på næsehorn når jeg hører navnet Otto, men jeg kender heller ingen der hedder det, så det har jo nok noget med det at gøre. Hovedsagen er jo at forældrene synes det er det rigtige navn!!!

Jeg overvejer også navne. Har en Bolette og en Valdemar...

Måske Alma, Augusta el Pauline

eller August, Anton el Julius..

Hmm det er svært -i må gerne komme med kommentarer!

KH Anne Mette

Anmeld

12. juni 2010

mor_sabina

frumor skriver:

Hej

Jeg tænker nok lidt på næsehorn når jeg hører navnet Otto, men jeg kender heller ingen der hedder det, så det har jo nok noget med det at gøre. Hovedsagen er jo at forældrene synes det er det rigtige navn!!!

KH Anne Mette

Jeg stemmer på August og Alma synes de passer godt ind

Anmeld

12. juni 2010

mor_sabina

isimaven skriver:

min hjerne kører på højtryk i disse dage for at finde navne til den lille (dreng eller pige vides ikke endnu)

hvad synes i om Zoe til en pige

og Otto til en dreng (tænker alle bare på næsehornet??)

Navnene skal helst være korte da vi har et langt mellemnavn samt 2 efternavne her i familien

knus isimaven 

(har i forvejen en Silja og en Julius det må gerne passe til dem)

Jeg synes Otto er meget sødt, men det passer måske ikke i mit øre så godt til Silja men derimod super til Julius. Det er jo bare så svært med meninger og navne, for børne kommer altid til at passe til det man vælger uanset hvad. Så synes da du skal gå efter det du godt kan lide.
Zoe og Silja synes jeg er super sødt. Eller måske Zenia/Xenia

Anmeld

12. juni 2010

isimaven

frumor skriver:

Hej

KH Anne Mette

Er vild med navnene alma og Julius og synes de passer godt ind og tak for din mening det er nok rigtigt at man enlig ikke kan finde det forkerte navn hvis forældrene kan lide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.