Drengeår eller Pigeår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

DK

ALLE de veninder jeg har der har fået børn i 2008/2009 har fået drenge allesammen. SÅ har jeg en veninde der er gravid i år og hun venter som den første en pige! 

Men jeg har også altid tænkt at det var tilfældigt og aldrig overvejet at der ex. hvert andet år bliver født flest drenge eller piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

oo

jeg har aldrig hørt om det før...men jeg ved at der generelt bliver født flere drengebørn end pigebørn fordi drengefostre/drengespædbørn er svagere end pigerne. det var nu mest Søren der satte sig ind i det, for længe siden

jeg ved ikke hvad jeg venter før til oktober.

til gengæld læste jeg netop i en artikel, at børn født om efteråret har en tendens til at blive højere og stærkere (knoglemæssigt) end børn født på andre tidspunkter, fordi mødrene - og derved fostrene - har fået en masse sunde D-vitaminer henover sommeren

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Tjuhl skriver:

jeg har aldrig hørt om det før...men jeg ved at der generelt bliver født flere drengebørn end pigebørn fordi drengefostre/drengespædbørn er svagere end pigerne. det var nu mest Søren der satte sig ind i det, for længe siden

jeg ved ikke hvad jeg venter før til oktober.

til gengæld læste jeg netop i en artikel, at børn født om efteråret har en tendens til at blive højere og stærkere (knoglemæssigt) end børn født på andre tidspunkter, fordi mødrene - og derved fostrene - har fået en masse sunde D-vitaminer henover sommeren

Og det passe sørme godt på mine unger..

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

jamen så falder jeg helt udenfor :-) har jo stemt at jeg fik en pige i 2009 men hun skulle jo egentlig først være kommet i 2010...

Synes da jeg kan huske at sidste år skulle være drengeår! Men måske der bare er gået ammehjerne i det.

:-) Sisse

Anmeld

10. juni 2010

Balderson

Det har jeg godt nok aldrig hørt om..

Jeg fik en dreng i 2008 og en dreng mere i 2009, og i begge vores mødregr. er det helt klart pigerne der er i fleretal.. Der er faktisk kun 2 drenge i hver gruppe...

Mange af vores venner har fået piger, så lige pt er det kun 2 af mine veninder og jeg der er de eneste der har leveret drenge...

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ork jo, det har jeg hørt om...

Synes bare ikke det passer Langt de fleste jeg kender der har født indenfor det sidste år eller skal føde i løbet af 2010 har fået/venter piger

I min mødregruppe er vi 6... Laura er den ældste og der er 3 uger mellem hende og den yngste... 4 piger og 2 drenge

Anmeld

10. juni 2010

CamillaT89

Jeg venter en dreng. Til det fødselsforberedelse jeg går til, venter vi alle 5 drenge. Min gravide veninde venter en dreng, min venindes søster venter en dreng. Og så har jeg så en bekendt, der venter en pige. Så herfra siger jeg også drengeår

Anmeld

10. juni 2010

CamillaT89

ct skriver:

Jeg venter en dreng. Til det fødselsforberedelse jeg går til, venter vi alle 5 drenge. Min gravide veninde venter en dreng, min venindes søster venter en dreng. Og så har jeg så en bekendt, der venter en pige. Så herfra siger jeg også drengeår

Og når jo, min nabo fik en dreng i december 09

Anmeld

10. juni 2010

JustAnotherName

Jeg fik en pige (igen) i år 2009

Anmeld

10. juni 2010

CarinaSB

jeg fik en skøn søn i 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.