babyjogger city mini, nogen der har erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

lsvendsen

Hej alle I skønne damer...

Vi er ved at kigge på klapvogn og da vi har en lille bitte bil, vil vi gerne have en der ikke fylder så meget men som stadig er mere robust og terrænggående end en paraplyklapvogn. Vi har set på denne klapvogn fra det amerikanske mærke Babyjogger, men jeg kan altså ikke finde nogen tests som gennemtester denne vogn, er der derfor nogen som har erfaringer??

Hilsen Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Sillebob

Hej

Jeg har ikke selv denne klapvogn, men kender et par stykker som har den. Een af mine veninder er faktisk en "Nanny" og hun siger at dette er den bedste af de "mindre klapvogne" paa markedet - og hun har proevet en del forskellige klapvogne efterhaanden

Vi har selv overvejet at faa den - men prisen holder mig lidt tilbage da vi allerede har een klapvogn i forvejen men blot har brug for en mindre udgave naar vi rejser.

Haaber du kan bruge dette til noget

Knus

Anmeld

10. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kender en som har den og er rigtig glad for den.

Vi har den som søskende klapvogn/tvillingeklapvogn, og jeg har INTET at sætte på den. Vi er rigtig glade for den og bruger den hver dag.

Kh.

katja

Anmeld

11. juni 2010

lsvendsen

Ok tak for de gode svar og jeg må sige at det også er prisen der holder os lidt tilbage... men jeg syns nu at det er det bedste bud på en 3-hjulet klapvogn... hmmmm tænke tænke... :0)

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

min veninde gav 1600 for hendes og de er meget glade for den ellers findes der rigtig mange fine på dba.dk og de er billige

Anmeld

11. juni 2010

lsvendsen

line melias mor skriver:

min veninde gav 1600 for hendes og de er meget glade for den

Jamen det må da så være micro-modellen, for city mini står til 2499 i Ønskebørn...

Anmeld

11. juni 2010

line melias mor

lsvendsen skriver:

Jamen det må da så være micro-modellen, for city mini står til 2499 i Ønskebørn...

nej det er det ikke. jeg mente de købte den et sted i jylland. har godt set den koster 2499 i ønskebørn. kan også huske at hun var super lykkelig over de havde fået den billigere end hvad de havde set den til. men husker slevfølgelig ikke stedet lige nu

Anmeld

11. juni 2010

StineW

Hejsa.

Tror det er den der er noget om på www.babyworld.uk

Kh Stine

www.sitbag.dk

Anmeld

12. juni 2010

lsvendsen

line melias mor skriver:

nej det er det ikke. jeg mente de købte den et sted i jylland. har godt set den koster 2499 i ønskebørn. kan også huske at hun var super lykkelig over de havde fået den billigere end hvad de havde set den til. men husker slevfølgelig ikke stedet lige nu

Hmmmmmmmmmmmmmmmmm, det kunne ellers have været interessant at vide hvor de havde fikset den henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.