lige en lille update 

Netop hjemvendt fra sygehuset med den dejligste besked.... lillesøster har sku vendt sig af sig selv
Havde det lidt på fornemmelsen for jeg vågnede i nat ved at hun gik HELT amok inde i maven og der virkelig blev flyttet rundt - og imorges havde jeg ikke den fornemmelse af at ha en stor rund klump lige under brystet som jeg elelrs har haft. Men turde squ alligevel ik tro på det.
Da vi så kom derop var der først en jordemoder der scannede - og hun var temmelig sikekr på at det var hovedet der var nedad. Hun tilkaldte en super sød fødselslæge som ganske rigtigt kunne konstatere at lillesøster ligger med hovedet godt begravet nede i mit understel, har kroppen langs min venstre side og benene ligegr og sparker ud i højre side... hænderne ligger op langs hendes hoved og det som jeg mærker som spark forneden kan måske være hænderne der bokser på mig 
Ja faktisk ligger hun vildt langt nede med hovedet - jeg måtte ta bukserne helt ned om bagdelen for at de kunne scanne - og de havde scanneren nærmest helt nede ved udgangen
han kiggede længe på mig og spurgte om jeg havde født før termin sidst... og kom flere gange med hentydninger til at "tja... nu skulle han jo passe på med at sige noget, men han kunne da godt tro at hun meget snart ville ud" osv... (p.s... det er fandme farligt at sige til sårn en som mig... jeg sluger det jo råt og håber nu på at fødslen snart går i gang - men fakta er jo at det lige så vel kan ske om 5 uger som det kan ske idag
)
Så 20 minutter efter vi var kommet - og rigtig havde ladet op til at skulle være der hele dagen og et frygteligt forløb igennem - sad vi igen i bilen og gloede dumt på hinanden 
Dog undrer det mig lidt, at vi ikke rigtig kunne få ham til at sige at hun "står fast". han sagde at han ikke kunne garantere at hun ikke ville flytte sig igen for hun har rigtig meget fostervand hun kan hygge sig i. Men i min verden er det da at stå fast når man har hovedet begravet helt dernede. Tænk hvis man går i fødsel og hun så alligevel har flyttet sig med hovedet opad... hmm... nå, jeg vælger at tro at hun blir der og at hun snart komemr ud til moar 
Alt den panik til ingen verdens nytte.... nøøøj hvor har det været nogle lange dage siden mandag... jeg har sygt hovedpine af at have tænkt så meget og jeg har været så skide nervøs. Men nå - nu ved jeg da alt hvad der er værd at vide om sædefødsler 

Tak for alle jeres søde svar... gad vide hvad jeg egentlig gjorde under første graviditet hvor jeg ikke anede at der fandtes hjememsider som denne og ikke havde nogle veninder med børn