3D noget i syntes om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Heidi85

Hej i skønne piger/kvinder

Jeg har lige et spørgsmål til jer som jeg håber i kan hjælpe mig med... Jeg går og overvejer om jeg skal få lavet en 3D scanning  hvor mange af jer herinde har fået taget sådan en og hvad syntes i om den... Lige ledes kunne jeg godt tænke mig at høre hvor i har fået taget den hende om i foretrækker nogen frem for andre og evt prisen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi valgte den fra fordi vi begge synes 3D billederne er uhyggelige! Jeg tror egentlig det er noget helt andet når det er ens eget barn, for så ser man jo på bebsen på en HELT anden måde

vi var så også så heldige at jeg blev scannet hver 4. uge, så vi havde heller ikke det samme "behov" for at se Laura i 3D

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Vi snakkede om det - men vi blev (Ligesom Caroline86) enige om at det altså var lidt spookey..  Men det er jo en smagssag..

Anmeld

10. juni 2010

zille_87

Vi fik en 3D scanning i København i december 2008 - vi gav 1200 kr for den (normal prisen er 1400 kr)

Vi syntes at pengene var givet rigtig godt ud, det var jo en helt vild oplevelse, og se vores skønne datter i 3D og hold da mund hvor kan man se meget..

Vi har kun gode erfaringer med 3D scanning og ville da også rigtig gerne have en denne gang, men skal lige lidt længere hend i graviditeten  

Anmeld

10. juni 2010

CamillaT89

Heidi85 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål til jer som jeg håber i kan hjælpe mig med... Jeg går og overvejer om jeg skal få lavet en 3D scanning  hvor mange af jer herinde har fået taget sådan en og hvad syntes i om den... Lige ledes kunne jeg godt tænke mig at høre hvor i har fået taget den hende om i foretrækker nogen frem for andre og evt prisen 

Jeg kan kun sige, GO FOR IT! 

Jeg købte en 3D scanning ved jordemoder.dk, og det var Birgit, der scannede. Hun er simpelthen så sød og god til at forklare. 

Det kostede 1400,- og fik to dvd'er med. Den ene med hele scanningsforløbet og den anden med en masse billeder. 

Jeg er super glad for, at jeg valgte scanningen til, da jeg synes, at tiden er LIDT mere udholdelig i perioden efter.

Jeg kigger på billederne af ham hver dag, og jamen - jeg kunne blive ved ...

Desuden får du barnet målt, så det kan bedømme, hvad han/hun vejer.

Du kan se alle mine billeder i mit album, og jeg var 28+0 den dag

Knus, Camilla 

Anmeld

10. juni 2010

L.J.L

Vi fik også en 3D scanning, og jeg ville ikke have undværet det! Helt fantastisk at se den lille så tydeligt, og det giver en et meget tættere forhold til at man er gravid. Jeg kunne ikke vente med at få ham ud da vi havde været til 3D

Gør det, det er den dejligste oplevelse og hver en krone værd!

ps. Vi fik scanningen på Østerbro, mener også vi gav omkring 1200,- så fik vi en hel rulle med billeder og en dvd med hele oplevelsen samt lydoptagelser fra scanningen

Anmeld

10. juni 2010

dorthemus

Heidi85 skriver:

Jeg fik lavet det på Scanningsklinikken og de er supergode. Jeg har oprettet en tråd på Ultralydsscanninger, under navnet "Vildt!!" som viser 3d billedet sammen med billedet af min nyfødte datter

Anmeld

10. juni 2010

trine3112

Jeg var til 3D i går og ville gerne gøre det igen om 14 dage, hvis jeg havde pengene til det. Så jeg synes bestemt også, at i skal gøre det

/Trine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.