Endelig billeder fra Lauras dåb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Trolde_mor

Jubii!! Endelig kom der billeder af Lauras barnedåb

Og hold op hvor ser dagen da bare ud til at have været helt perfekt - du ser bare så super glad og grinende ud på billederne og godt ud! Laura ligner en engel, og sikke et sted i holder det! Virkelig lækkert!

De billeder der er taget af jeres lille på golfbanen, er simpelthen bare blevet gode, i ligner bare den gladeste lille perfekte familie

Bliver altså lige nødt til at kommentere hendes gave, sikke nogle søde kjoler, og hehe ser rigtig ud til hende og farmand skal ud at kære bil med hende iført farrari-jakke og sko hehe

De to billeder der er lavet til hende, syntes jeg er heelt vildt fede, kæresten syntes jeg skal prøve at lade mig inspirere af dem, men ved nu ikke helt om jeg kan finde ud af det Men de er godt nok bare søde, og helt unikke.. Og passer perfekt til et lille prinsesseværelse

Tak fordi du delte alle billeder med os smukke - helt unikke, dejlige billeder fra en dag der bare må have været perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Farrari sko + jakke

Kjoler

Jubii!! Endelig kom der billeder af Lauras barnedåb

Og hold op hvor ser dagen da bare ud til at have været helt perfekt - du ser bare så super glad og grinende ud på billederne og godt ud! Laura ligner en engel, og sikke et sted i holder det! Virkelig lækkert!

De billeder der er taget af jeres lille på golfbanen, er simpelthen bare blevet gode, i ligner bare den gladeste lille perfekte familie

Bliver altså lige nødt til at kommentere hendes gave, sikke nogle søde kjoler, og hehe ser rigtig ud til hende og farmand skal ud at kære bil med hende iført farrari-jakke og sko hehe

De to billeder der er lavet til hende, syntes jeg er heelt vildt fede, kæresten syntes jeg skal prøve at lade mig inspirere af dem, men ved nu ikke helt om jeg kan finde ud af det Men de er godt nok bare søde, og helt unikke.. Og passer perfekt til et lille prinsesseværelse

Tak fordi du delte alle billeder med os smukke - helt unikke, dejlige billeder fra en dag der bare må have været perfekt

ja, det var bare en helt skøn dag... bemærk at en del af tøjet (inkl. de små sandaler) faktisk er DIOR Alt Dior-tøjet, ferrari-tøjet, billederne, Lamaze pyramiden (og en badeand ) var fra hendes huemor (Daniels kusine)

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ja, det var bare en helt skøn dag... bemærk at en del af tøjet (inkl. de små sandaler) faktisk er DIOR Alt Dior-tøjet, ferrari-tøjet, billederne, Lamaze pyramiden (og en badeand ) var fra hendes huemor (Daniels kusine)

Hold da op Det må jeg nok sige, det er da vist det man kalder forkælelse

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

LN_ mor skriver:

Hold da op Det må jeg nok sige, det er da vist det man kalder forkælelse

ja... der er noget specielt over at have en Dior bikini når man er 3 måneder haha

Anmeld

11. juni 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

ja... der er noget specielt over at have en Dior bikini når man er 3 måneder haha

Haha.. ja, det må du nok sige.. Men prinsessen skal jo også havde det bedste af det bedste, creme de la creme.. hehe..

Og det må man da sige hun har fået af sin huemor

Anmeld

11. juni 2010

Mor-til-asta-09

Super gode billeder.. og stort tillykke med dåben..

I var så heldige med vejret var godt, Dejligt

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Sikke et skønt vejr... Og tak for kigget af de skønne billeder... der er mange gode billeder imellem... billede nr. 444 trækker lidt på smilebåndet....

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Super gode billeder.. og stort tillykke med dåben..

I var så heldige med vejret var godt, Dejligt

jamen når man tænker på vejret inden og igen nu WOW... Der er nok nogen deroppe der har ment vi fortjente en solskinsdag!

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Pia. skriver:

Sikke et skønt vejr... Og tak for kigget af de skønne billeder... der er mange gode billeder imellem... billede nr. 444 trækker lidt på smilebåndet....

hvad er der specielt ved 144? Det er i øvrigt Daniels ene kusine og hendes mor der sidder ved bordet

Anmeld

11. juni 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

hvad er der specielt ved 144? Det er i øvrigt Daniels ene kusine og hendes mor der sidder ved bordet

jeg skrev ikke 144 jeg skrev 444

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.