- Så har jeg været til vejning igen... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Valle81

Pia. skriver:

Har tabt - 4,3 kilo på 14 dage... - Er bare så glad....

Det køre så super godt for mig det her...

Knus Pia.

Er du vildt, det er edderspankme godt nok flot:0)

Åhh bare det var mig, men jeg er pt overhovedet ikke motiveret for vægttab:0) So sorry - men her kører tomkuglerne ind på højttryk:0) Ikke videre godt:0)

Tillykke med det flotte tab - det er så sejt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Patrick07

Pia. skriver:

Knus Pia.

SÅDAN det bare super flot... er bare så misundelig for her stiger vægten kun.. lidt hårdt at se på, men det viser vel heldigvis bare at lille manden vokser

Anmeld

10. juni 2010

B&J

Pia. skriver:

Tak, ja der er lidt vej endnu... Men Håber det kommer til at gå lige så godt med resten

- selvom jeg godt er klar over at vægten måske ikke bliver ved at gå ned af på samme måde... og nu skal jeg have menstruation, så er lidt spændt på hvordan vægten bliver påvirket af det...

Knus...

jaa det er en hård kamp men du klare det og ja så kan man godt tage et lille kg på når man skal ha det men håber du hopper uden om

Anmeld

10. juni 2010

Svei

Skønt Pia...dejligt at komme ind i en god rytme og ikke mindst se det giver resultater..

Anmeld

10. juni 2010

Susan1978

Pia. skriver:

Tak, ja der er lidt vej endnu... Men Håber det kommer til at gå lige så godt med resten

- selvom jeg godt er klar over at vægten måske ikke bliver ved at gå ned af på samme måde... og nu skal jeg have menstruation, så er lidt spændt på hvordan vægten bliver påvirket af det...

Knus...

Hej Pia

jeg er selv meldt til hos DDV i Nykøbing - men har pga manglende tid ikke været der laaang tid..

men nu starter vi et projekt op nede på arbejdet, hvor en der hedder Christina - DDV konsulent, så kommer derned til os og vejer osv osv..

det glæder jeg mig til, for så er det i arbejdestiden - også burde der ikke være nogen undskyldninger.

Skide godt som det går fremada hos dig..  keep up the good work.

Anmeld

10. juni 2010

Tullebobs

You rock

Krammer fra mig - der ammer og det skrumper jeg osse af - nyder at det for en gangs skyld er på den nemme måde

Anmeld

10. juni 2010

Ranarupta

Pia. skriver:

Knus Pia.

Årh ja, Pia!! Hvor er det bare skidegodt gået!!

Tillykke!

Anmeld

10. juni 2010

slettet_7530

Selvfølgelig går det godt, havde du regnet med andet

Anmeld

11. juni 2010

Bamseboet :D

wow

...TILLYKKE...

hvor flot!!

jeg skal til mit 2. besøg hos diætisten på torsdag, så er der gået 14 dage, uden søde sager, har dog fået 2 bolsjer og 2 flødeboller.. ( det måtter jeg godt spise ifl. min kost plan )

jeg kan ikke mærke noget ved mine bukser... men håber da på at der er sket bare lidt... planen er jo at tabe sig 2 kg om måneden.. så hvis bare et enkelt lille kilo er hoppet af så er det super...

og endnu engang TILLYKKE med dit flotte tab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.