bogen min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.865 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

line melias mor

hej piger.

for et år siden gav jeg min mor bogen: min mor. da jeg selv blev mor for seks måneder siden fik jeg selv samme bog af min mor.

bogens forfatter hedder annamette fuhrmann og er en bog hvor ens mor eller dig selv skriver en masse oplysninger om dit/hendes liv. man kan så udfylde den og give den til sin datter når hun bliver voksen. syntes det er en rigtig god bog og er allerede næsten halvvejs med at udfylde den,og glæder mig til at give min datter den når hun bliver gammel nok. bare lige en bog jeg måtte dele med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

B&J

den lyder vildt spænde mon ikke man kan købe den i alle boghandlere...

Anmeld

10. juni 2010

line melias mor

B&J skriver:

den lyder vildt spænde mon ikke man kan købe den i alle boghandlere...

købte min i bog og ide´

Anmeld

10. juni 2010

B&J

line melias mor skriver:

købte min i bog og ide´

uhh den skal jeg ned og have den lyder sindsyg god...

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

line melias mor skriver:

hej piger.

for et år siden gav jeg min mor bogen: min mor. da jeg selv blev mor for seks måneder siden fik jeg selv samme bog af min mor.

bogens forfatter hedder annamette fuhrmann og er en bog hvor ens mor eller dig selv skriver en masse oplysninger om dit/hendes liv. man kan så udfylde den og give den til sin datter når hun bliver voksen. syntes det er en rigtig god bog og er allerede næsten halvvejs med at udfylde den,og glæder mig til at give min datter den når hun bliver gammel nok. bare lige en bog jeg måtte dele med jer

Den er bare super fed!! har den til begge mine tøser også

Anmeld

10. juni 2010

Mussen2

line melias mor skriver:

hej piger.

Hvilke oplysninger er det man skriver i den? Lyder som en spændendeog god gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.