Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med den lille gut... det lyder som om det hele forløb godt men hurtigt...
Håber I alle sammen har det godt...
nus fra Pia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et stort tillykke...
NatasjaL skriver: tirsdag d. 8-6-10 kl 21.35 kom vores prins til verden (: 39+2 vi havde lige spist, da jeg ville rejse mig for at gøre mig klar, vi have en aftale i horsens om aftene, så vi skulle lige ned og hente vores datter på 1 ½ år i vuggestuen først da vandet gik, 16.35 der gik ikke 5 min før den første vee den kom. vi ringede ind på føde gangen og kom så derind. kl 17.30 havde jeg kun åbnet mig 1,5 cm kl 19.30 havde jeg kun åbnet mig 2 cm men veerne gjorder rigtig ondt og kom med 2 min mellemrum. lige pludselig på 20 min, havde jeg åbnet mig 7 cm. og så gik det stærkt, havde presseveer i 10 min og så var han ude (: 3950 gram og 50 cm. er nu en stolt mor til to dejlige børn <3
tirsdag d. 8-6-10 kl 21.35 kom vores prins til verden (: 39+2
vi havde lige spist, da jeg ville rejse mig for at gøre mig klar, vi have en aftale i horsens om aftene, så vi skulle lige ned og hente vores datter på 1 ½ år i vuggestuen først da vandet gik, 16.35 der gik ikke 5 min før den første vee den kom. vi ringede ind på føde gangen og kom så derind. kl 17.30 havde jeg kun åbnet mig 1,5 cm kl 19.30 havde jeg kun åbnet mig 2 cm men veerne gjorder rigtig ondt og kom med 2 min mellemrum. lige pludselig på 20 min, havde jeg åbnet mig 7 cm. og så gik det stærkt, havde presseveer i 10 min og så var han ude (: 3950 gram og 50 cm.
er nu en stolt mor til to dejlige børn <3
Waaaau det gik godt nok stærkt!!!!
Stort tillykke med din lille guldklump!!!!
fra Lea
stort tillykke med prinsen
Tillykke
Tillykke med ham
STORT tillykke med prinsen
Hejsa
Stort tillykke med den lille fyr....
Glæder mig til at læse mere om fødslen (håber der kommer mere) og billeder selvfølgelig....
Knus
tillykke! Vildt at det pludselig kan gå så stærkt, men jo også dejligt at du slap for et langt udmattende forløb. Håber I nyder den lille nye
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128