frustrereende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Liljesilas

LilleMor10 skriver:

Stod i badet i dag ved 1 tiden og lige pludselig fossede det ud med vand, Jeg ringede til fødegangen og de bad os komme, jeg begyndte at få rimelig gode veer, med omkring 10 min i mellem, men efter et par timer begyndte det at aftage, så de lavede en hurtig undersøgelse, og fandt så ud af det IKKE Var vandet der var gået, men noget "præ vand" som kunne ligge mellem nogle hinder 

ØV ØV ØV ØV !!! nu var vi lige så glade, og selvfølgelig har der ikke været tegn på veer eller noget 

troede lige det var min tur !!

Skulle lige ud med mine frustrationer 

Knus Sara 40+1

Ej hvor mega øv! Jeg kunne lige forestille mig hvor skuffet man ville blive, når du også er nået terminen..

Jeg glæder mig også utrolig meget nu, og er utolmodig fordi jeg har kræftige smerter i underlivet og ryggen hver dag og især aften.

jeg sender dig hermed lidt vee-støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

LilleMor10

mayapigen skriver:

Ej hvor mega øv! Jeg kunne lige forestille mig hvor skuffet man ville blive, når du også er nået terminen..

Jeg glæder mig også utrolig meget nu, og er utolmodig fordi jeg har kræftige smerter i underlivet og ryggen hver dag og især aften.

jeg sender dig hermed lidt vee-støv

årh det kender jeg alt for godt, er nu nået til det punkt hvor jeg ligger vågen hele natten og leder/mærker efter tegn på veer osv 

Og tak for det, sender lidt retur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.