MD scanning i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

fit_fys

...Og vi venter os en lille fin, sund og rask dreng  

Vi er så stolte og glæder os som sindssyge til at hilse ordentligt på ham til oktober.. Det er som om man får et helt andet forhold til den lille i maven når man kan sætte køn på barnet og kan sige HAN og ikke DEN

Fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

silden85

ej hvor dejligt stort tillykke, jeg skal først til md-scanning om en mdr, når jeg er 20+0 og idag er jeg 15+5 så der er et stykke tid til endnu, men jeg glæder mig

Anmeld

10. juni 2010

Christina31

Stort tillykke med jeres lille dreng.  

Jeg vil give dig ret i, at det er helt fantastisk at kende barnets køn. Jeg er 3. gangs gravid, og da jeg ventede vores 2 store drenge kendte vi ikke kønnet. Det gør vi denne her gang- og lillebror har allerede fået navn.  På den måde er han en rigtig lille personlighed, og jeg føler også, at vores drenge meget bedre kan forholde sig til graviditeten, når de ved, det er en lillebror, som ligger i mors mave.

Anmeld

13. juni 2010

MoarTil4

Christina28 skriver:

Stort tillykke med jeres lille dreng.  

Jeg vil give dig ret i, at det er helt fantastisk at kende barnets køn. Jeg er 3. gangs gravid, og da jeg ventede vores 2 store drenge kendte vi ikke kønnet. Det gør vi denne her gang- og lillebror har allerede fået navn.  På den måde er han en rigtig lille personlighed, og jeg føler også, at vores drenge meget bedre kan forholde sig til graviditeten, når de ved, det er en lillebror, som ligger i mors mave.

helt enig

jeg vidste heller ikke køn på mine 2 første piger, men valgte at vide det med vores 3. barn (som også var en pige) , og jeg kan kun give dig ret.

Er nu gravid med nr. 4, og denne gang skal vi også vide kønnet.

Anmeld

13. juni 2010

Bryndis

Tillykke med jeres lille dreng Ja det er mere rigtigt når man kan sige han/hun istedet for den

Jeg skal til MD scanning på torsdag så jeg glæder mig rigtig meget. Håber den vil vise hvad den er. Det ville min anden søn nemlig ikke

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Tillykke med jeres lille purk - han bliver sikkert en lille runner

Anmeld

24. juni 2010

fit_fys

Sofia skriver:

Tillykke med jeres lille purk - han bliver sikkert en lille runner

Det er jeg sikker på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.