Info om Kombivogne fra udlandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

VIPpigen

Er der nogen af jer som har købt kombivogne evt i tyskland på nettet, og hvad har i af erfaring med det i forhold til det danske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

DianaMalou

min mor købte en compivogn til mig fra tyskland over nettet ..er super glad for den virkelig ..levering var tilfredsstillende den kom under en uge efter vi bestilte den ..

barnevognen som jeg fik er lidt midre i forhold til dem i danmark men passer super hvis man ik er så høj selv . og prisen er os fin .. tror min mor gav 2200 kr i alt med fragt .

Anmeld

9. juni 2010

VIPpigen

DianaMalou skriver:

min mor købte en compivogn til mig fra tyskland over nettet ..er super glad for den virkelig ..levering var tilfredsstillende den kom under en uge efter vi bestilte den ..

barnevognen som jeg fik er lidt midre i forhold til dem i danmark men passer super hvis man ik er så høj selv . og prisen er os fin .. tror min mor gav 2200 kr i alt med fragt .

Det var netop prisen, og kvalitet jeg var meget spændt på, har kigget  meget på nogen forskellige på en tysk hjemmeside, og de ser bestemt tiltalende ud, også i forhold til de danske.

Hvor høj er ikke så høj... hehe. er 167, så den skal jo heller ikke være for lille her

Anmeld

9. juni 2010

DianaMalou

er os 167 høj altså jeg kan se ud over kanten på overdelen af barnevognen  den der hedder kalecen (staves) mener at min barnevogn går mig til  brystet .. og syntes det er god højde når men ik er så høj .

Anmeld

9. juni 2010

VIPpigen

DianaMalou skriver:

er os 167 høj altså jeg kan se ud over kanten på overdelen af barnevognen  den der hedder kalecen (staves) mener at min barnevogn går mig til  brystet .. og syntes det er god højde når men ik er så høj .

Okai... Har kigget på denne hjemmeside:

http://www.mytoys.de/Kombi-Kinderwagen/Kinderwagen/KID/de-mt.ba.ca02.07.04/

Syntes de har rigtig mange fine, men kan nu ikke finde ud af liggefladen/liften, og hvor længe de kan ligge i den?? Har brugt google oversætter da jeg er en dør til tysk. Hehe

Anmeld

9. juni 2010

DianaMalou

de ser da fine ud .. altså min datter kunne bruge liften til hun var 3½ måned .

når man køber en combivogn er det sådan at den går fra lift til klapvogn så hvis du vil brug den som barnevogn skal du købe en madras staves .. for den medføgler ikke . min datter er nu 5½ måned og hun kan stadig være i barnevognen hun er 67 lang og der er stadig god plads .. men tror at når hun er omkring de 80 cm ja så hedder det klapvogn

Anmeld

9. juni 2010

VIPpigen

DianaMalou skriver:

de ser da fine ud .. altså min datter kunne bruge liften til hun var 3½ måned .

når man køber en combivogn er det sådan at den går fra lift til klapvogn så hvis du vil brug den som barnevogn skal du købe en madras staves .. for den medføgler ikke . min datter er nu 5½ måned og hun kan stadig være i barnevognen hun er 67 lang og der er stadig god plads .. men tror at når hun er omkring de 80 cm ja så hedder det klapvogn

Okai... Det lyder lovende endnu så... Så surfer jeg lidt mere rundt og ser hvad jeg ellers kan finde Tusind tak for hjælpen

Anmeld

9. juni 2010

DianaMalou

det var så lidt , altid rart at kunne give lidt hjælp pg få hjælp .. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.