39+1 - 6 dage tilbage til min termin :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Low

Weee... . Nu er der ikke længe til at jeg kan få lov til at se min lille Alexander . Lige nu så er jeg pæn ligeglad med mine strækmærker og det har jeg været hele vejen igennem for jeg glæder mig virkelig meget til min trold kommer ud . Han bevæger sig godt inde i min mave . Tiden er virkelig svær nu for man er virkelig tæt på nu men man ved ikke hvornår han kommer ud ..

Hilsen Ditte, 39+1 - med 6 dage til termin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

FruEllingsen

Sikke en skøn mave blir helt misundelig

Glæder mig til at se en masse billeder af indholdet

Anmeld

9. juni 2010

tb

åååååååh, jeg har det nøjagtigt lige som dig!!! har 11 dage til termin i dag og jeg kan bare snart ikke vente mere  lille pigen ligger og trykker mig i bækkenet som en sindssyg, så hun må da godt snart gøre alvor af det..

fin mave forresten

kh tina

Anmeld

9. juni 2010

lululupo

Wiiii ja jeg har 5, det er lige om lidt for os begge Og jeg har det mystisk idag..... Fin fin mave du har husk at nyd det sidste tid med den, jeg vil savne at " nusse " min

Anmeld

9. juni 2010

Low

Arhh tak for de pæne ord alle sammen .

Ja det er netop nu man synes at ens plukveer og alt den trykken godt må blive til noget som f.eks at få den lille ud ..

Anmeld

9. juni 2010

B&J

uhh hvor spænde... og glæder mig vildt til vi kan læse en FB fra dig...  og nej en flot mave du har

og lululupo det bliver også vildt spænde af læse din FB dejlig med alle de babyer her inde

Anmeld

9. juni 2010

Low

B&J skriver:

uhh hvor spænde... og glæder mig vildt til vi kan læse en FB fra dig...  og nej en flot mave du har

og lululupo det bliver også vildt spænde af læse din FB dejlig med alle de babyer her inde

Tak . Jeg synes nu ikke at min mave er særlig lækker mere hehe men det er vel meget normalt .

Ja, jeg glæder mig også til det bliver min tur til at skrive en FB.

Det bliver også spændene at læse lululupo`s FB .

Jeg synes at der strømmer babyer til i øjeblikket . Både her på  baby.dk og i det private liv hehe men jeg ved ikke om det er fordi man venter sig en lille en selv 

Anmeld

9. juni 2010

B&J

Low skriver:

Tak . Jeg synes nu ikke at min mave er særlig lækker mere hehe men det er vel meget normalt .

Ja, jeg glæder mig også til det bliver min tur til at skrive en FB.

Det bliver også spændene at læse lululupo`s FB .

Jeg synes at der strømmer babyer til i øjeblikket . Både her på  baby.dk og i det private liv hehe men jeg ved ikke om det er fordi man venter sig en lille en selv 

hihihihi sjovt du siger det efter jeg blev gravid syntes jeg alle fik børn og nu har jeg selv lille daniel og jeg syntes bare stadig alle får børn så dejligt ved ikke om det er rigtigt eller bare fordi men ligger mærke til det..

Anmeld

9. juni 2010

NoName

Low skriver:

Weee... . Nu er der ikke længe til at jeg kan få lov til at se min lille Alexander . Lige nu så er jeg pæn ligeglad med mine strækmærker og det har jeg været hele vejen igennem for jeg glæder mig virkelig meget til min trold kommer ud . Han bevæger sig godt inde i min mave . Tiden er virkelig svær nu for man er virkelig tæt på nu men man ved ikke hvornår han kommer ud ..

Hilsen Ditte, 39+1 - med 6 dage til termin

Lækker mave du har...

er det nu vi skal sende ve støv til dig????

Anmeld

9. juni 2010

Low

noname skriver:

Lækker mave du har...

er det nu vi skal sende ve støv til dig????

Tak skal du have ..

Ihh ja tak.. en masse ve-støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.