En af de dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh piger jeg har bare en periode hvor det at få et barn virker som det rene utopi... føler mig bare så led og ked af det hele.

Ved virkelig ikke hvor længe endnu jeg holder til at prøve... måske vi bare skal droppe drømmen om at lave vores egen baby og så søge om adoption... Det tager jo også sin tid...

Suk... ved ik hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at komme ud med det. Det hele hænger mig virkelig ud af halsen i disse dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Mka

Alexis skriver:

Åh piger jeg har bare en periode hvor det at få et barn virker som det rene utopi... føler mig bare så led og ked af det hele.

Ved virkelig ikke hvor længe endnu jeg holder til at prøve... måske vi bare skal droppe drømmen om at lave vores egen baby og så søge om adoption... Det tager jo også sin tid...

Suk... ved ik hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at komme ud med det. Det hele hænger mig virkelig ud af halsen i disse dage...

Åhhh søde dig. Først en stor .  Sådan nogle perioder er så svære Jeg håber og ved at det nok skal lykkes for jer.

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Årh, søde ven! STORT !!

Det ér sgi også en hård tid I går igennem, og det gør virkelig ondt. Humæret svinger konstant og det er så uoverskueligt. Men husk at vi er herinde, og jeg tror vi er mange der kender netop de dage! Vær god ved dig selv -og hinanden- så går det måske lidt hurtigere over.

Vi er her, når det brænder på!!

Anmeld

9. juni 2010

MM1987

Nøj hvor jeg kan genkende det...

Jeg brugte engang hel aften på at kigge adoptionsregler igennem (Lad være med det, det virker mindst lige som håbløst).

Jeg tror bare man er nødt til at komme igennem de dage, men giv endelig dig selv lov til at være ked af det - og så er jeg sikker på der kommer bedre dage ude i fremtiden. 

Jeg er sikker på du får dit ønskebarn, desværre kan jeg ikke sige hvornår (ellers ville jeg slå en forretning op på det). Det er en rigtig hård process, men du vil stå på den anden side med ønskebarnet i armene og tænke det var det hele værd, samt føle dig meget stærkere...

Håber snart soler skinner på dig igen

Anmeld

9. juni 2010

B&J

Åhh stakkels dig og jer... det må bare være så hårdt.. håber virkelig ikke i giver op det skal nok lykkes en dag... selv om det hele ser dumt og trist ud stakkels jer du trænger vist til en mega mega krammer

Anmeld

9. juni 2010

Kruse90

et kæmpe til dig.
Kan sagtens sætte mig ind det. Det er så svært en tid i går igennem.

Husk vi er her. Og læs endelig af når du har brug for det.

Anmeld

9. juni 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Årha søde! Kender alt for godt til det du skriver. Vi har prøvet i 2 år næste måned, og det er næsten ikke til at bære at tænke på

I lørdags sad jeg med min lille nevø på 5 uger i armene. Han kiggede på mig med sine store brune øjne, og prøvede at efterligne mine ansigtsudtryk.  Jeg synes det var så fantastisk at sidde med ham. Det var som om at tiden bare stod stille. Jeg tænkte; Vi gør det sku! Vi kæmper videre! Det er jo det vi gerne vil, men samtidig var der måske også en lille smule sorg i det øjeblik - for hvornår mon det bliver vores tur?

Hvor langt er I i forløbet nu her? Er I igang eller står I på standby?

Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.