Skal i have graveret gaver med billeder af jeres børn, eller til dåbsgaver og lign. må jeg være nødsaget til at sige: undgå at bruge DKIMPORT ( http://dkimport.dk/ )
DKIMPORT er de gode til at rose sig selv i høje skyer, men når det kommer til stykket, kan de ikke leve op til deres egene løfter.
Jeg skulle have lavet et billede af mine venners søn på 2 vedhæng til en gave.
DKIMPORT ringede mig op for at sikre sig, at jeg kunne nå at få varerne til tiden. Ekstraordinært må man sige -Jeg blev sågar ringet op efterfølgerne da vedhængene var lavet og der blev spurgt om de måtte bruge vedhængene på DKIMPORT ’s hjemmeside, da de var blevet ”helt fantastisk flotte”.
Forventningerne blev høje, men da jeg fik dem, var der en grim kant rundt om motivet.
Sikkert fordi at billedfilen ikke har været stor nok. Det var TYDELIGT at der var blevet sat et firkantet billede på et rundt vedhæng, og at billedet ikke fyldte det hele ud.

Ærlig talt var jeg skuffet på DKIMPORT’s manglerne selvkritik, og ringe faglige stolthed.
Jeg måtte ringe og bede dem om at lave det om. Samtalen var kort, uden undskyldninger og med en snert af irritation fra DKIMPORT. Kritik af deres arbejde er åbenbart ilde set. Hørte INTET fra DKIMPORT omkring status på de nye vedhæng.
Nu har jeg så fået nye vedhæng men må desværre erfarer at det lader til at DKIMPORT er komplet ligeglade med deres kunder’s produkter. Der var en stor ridse i det ene, tværs over ansigtet på drenegen. DKIMPORT’s gravør har åbenbart ikke øjne i hovedet.
Nu har jeg opgivet, da jeg simpelthen ikke kan nå at få tilsendt nye alligevel. Tør heller ikke lade DKIMPORT prøve igen.
Jeg kan bare udgyde min sure galde til alle jeg møder, og håbe på, at de ikke bruger DKIMPORT, så deres graverede gaver bliver som de håber…
Lidt ærgerligt at det skulle være nødvendigt…