Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor6473 skriver: årh er det ikke lidt sent at skal finde ud af det.... årh jooooo.. ups.. Nå piger, hvad skal i have idag... NEEED inspiration! Handler på vejen når jeg henter bøllen...
årh er det ikke lidt sent at skal finde ud af det.... årh jooooo.. ups.. Nå piger, hvad skal i have idag... NEEED inspiration! Handler på vejen når jeg henter bøllen...
Vi skal have helstegt kylling i ovnen med hjemmelavet kartoffelsalat og en grøn salat til:0)
Idag står menuen på wok med tigerrejer. Mums
Hjemmelavet burger...
Kyllingefrikadeller & hjemmelavede 'rösti' og salat ..
Riv kartofler og gulerødder, mix med salt/peber og æggeblommer. steg på panden
Jeg ANER det ikke hi hi Lucas skal nok havde rester af mørbrad gryde i aften så må mig og manden finde ud af noget til den tid for det kommer HELT and på hvad min mave har lyst til
Sussie&Lilje skriver: Kyllingefrikadeller & hjemmelavede 'rösti' og salat .. Riv kartofler og gulerødder, mix med salt/peber og æggeblommer. steg på panden
Hvordan laver du kyllingefrikadeller? Jeg ar lavet det et par gange og synes bare ikke de smager af noget.
Vi skal have hjemmelavede club sandwiches og det glæder jeg mig meget til
Diana... skriver: Hvordan laver du kyllingefrikadeller? Jeg ar lavet det et par gange og synes bare ikke de smager af noget.
Hakket kylling, æg, mel, mælk, salt/peber, gulerødder ... Smager skønt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128